Skip to main content

Goedendag,

Ik heb geen hoofdaansluiting die ik zelf kan verbinden met de modem die ik heb ontvangen, daarom wilde ik een monteur bestellen, alleen is het probleem dat ik tot 3 x heb gebeld met de klantenservice, bij de 1e kreeg ik een mail toegestuurd waarbij ik zelf een monteur  online zou kunnen inplannen, dat werkte niet omdat mn bestelling niet vergenoeg was verwerkt op de site ofz?, bij de 2e bleek dat deze medewerker er zelf geen verstand van had, liet me 20 minuten wachten om vervolgens brutaal op te hangen zonder iets gezegd te hebben, en bij de 3e kwam eruit dat een monteur me op zou bellen om te besluiten of het wel nodig was dat die langs zou komen, dat zou 21-4-2020 tussen 1400-1600 gebeuren. Ik ben nu nog steeds niet gebeld en mn geduld begint een beetje op te raken doordat ik constant mensen te spreken krijg die of geen idee hebben wat ze aan het doen zijn of me gewoon niet lijken te willen helpen. Dus mijn vraag is kort gezegd: hoe kan ik een monteur zo snel mogelijk de hoofdaansluiting in orde laten maken zodat ik een internet verbinding heb?

Goedenavond @PhilipTGB, welkom op het Form en bedankt voor jouw bericht!

Heel begrijpelijk dat je geduld begint op te raken als je steeds een ander verhaal te horen krijgt. Ik hoop dat we hier voor wat meer duidelijkheid kunnen zorgen! Om het een en ander na te gaan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Als dat gelukt is, geef dan even een seintje. Dan duik ik de systemen in voor je!


Super, dank voor de snelle reactie! Ik heb alle gegevens nu aangepast!

 

 


Hoi @PhilipTGB . Wij hebben elkaar net gesproken.

Ik had de mogelijkheid om voor morgenvroeg een monteur in te boeken en dat is mij vervolgens gelukt. Laat je weten hoe het afloopt? 

 


Hey @PhilipTGB. gisteren is een monteur bij je langs geweest. Helaas is de aansluiting niet verbonden. Want, je hebt geen hoofdaansluiting (IS/RA-punt) (meer) in huis. Dat is balen!

Via Mijnaansluiting.nl kun je een hoofdaansluiting regelen. Als dat is afgerond, kunnen we je verbinding opleveren. Heb je dat al in gang gezet? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.