Skip to main content

 Je bent klant van de KPN, was Telfort klant, je gebruikt al internet, Experia box werkt, en digitaal kan je je internet snelheid aanpassen.  Dit laatste heb ik gedaan, maar waaróm duurt dit een week én moet er een monteur langskomen? 
Vanmiddag gebeld, en werd gezegd dat dit niet nodig is, en nu krijg ik een mail dat er een monteur langs komt!  Ik snap er helemaal niets van. Wat gaat er nu echt gebeuren @Kpn ?

Waarschijnlijk krijgt u pairbonding. In het geval u een verbinding via de telefoonlijn heeft. Of heeft u glasvezel? 


Ik heb glasvezel 🙄


Ik heb glasvezel 🙄

Dan heeft u waarschijnlijk nog een oud glasvezel modem. Een monteur komt die dan nu even vervangen. 


Vreemd, weken terug gebeld met KPN omdat ik problemen heb met een programma van mijn werk bij het thuiswerken. Ik gaf toen aan, wellicht een andere modem. Nee hoor mevrouw uw modem is nog niet zo oud. Ik heb deze al enkele jaren, via Telfort nog. 


Vreemd, weken terug gebeld met KPN omdat ik problemen heb met een programma van mijn werk bij het thuiswerken. Ik gaf toen aan, wellicht een andere modem. Nee hoor mevrouw uw modem is nog niet zo oud. Ik heb deze al enkele jaren, via Telfort nog. 

@Nick83 schrijft het niet helemaal goed maar uw glasmodem (NT) zal vervangen moeten worden. Dit staat los van het modem wat er aan hangt.


Vreemd, weken terug gebeld met KPN omdat ik problemen heb met een programma van mijn werk bij het thuiswerken. Ik gaf toen aan, wellicht een andere modem. Nee hoor mevrouw uw modem is nog niet zo oud. Ik heb deze al enkele jaren, via Telfort nog. 

@Nick83schrijft het niet helemaal goed maar uw glasmodem (NT) zal vervangen moeten worden. Dit staat los van het modem wat er aan hangt.

Ik schreef "glasvezel modem". Ok, misschien zou dat zonder spatie duidelijker zijn. Maar ik bedoelde daarmee dus niet de Experiabox. Maar het kastje wat daarvoor zit.

Als u problemen heeft met een bepaald programma voor u werk, maak dan even daarvoor een nieuw topic aan.


En nu heb ik een nieuw kastje, verhoging van het internet én de monteur heeft heel vriendelijk mijn kabel doorgemeten. Ik heb nl een probleem met een programma. Dat komt later weer maar nu eerst een ander probleem 😩

Ik had een vaste kabel naar de zolder voor het internet maar sinds vorige week niet meer. Wat zou dit kunnen zijn?