Skip to main content

Hoi, 

Ik kreeg de melding, dat ik vanwege mijn verhuizing een monteur moet inplannen. Nu probeer ik die in te plannen, maar zijn het komende jaar alleen 4, 6 en 7 Augustus mogelijkheden, terwijl ik 19 Augustus pas verhuis, en daarvoor nog internet nodig heb in mijn oude huis, en daarna eigenlijk redelijk snel in mijn nieuwe huis. Hoe zorg ik dat ik die monteur kan plannen op een logischere datum. 

Hallo @Maarten Pieter ,

Als het afspreken via de website niet lukt, dan heb je een aantal alternatieven. 
 

Je kunt via de klantenservice alsnog een andere datum afspreken. Bel met 0800-0402 of gebruik onze LiveChat functie


Ik probeerde het eerder al via de chat functie, maar daar werd ik direct uit gegooid nadat ik de vraag stelde, zonder antwoord van de medewerker.

Dan zal ik het telefoonnummer eens proberen. Die kon ik tot nu toe nog niet vinden op de site, via de contact functies 

Dankje.


Hallo @Maarten Pieter ,

Als het afspreken via de website niet lukt, dan heb je een aantal alternatieven. 
 

Je kunt via de klantenservice alsnog een andere datum afspreken. Bel met 0800-0402 of gebruik onze LiveChat functie

@Maarten Pieter 

Is het maken van een afspraak gelukt via 0800-0402? 


@Maarten Pieter welkom hier!

Als je pas later in de maand gaat verhuizen snap ik dat je ook dan pas de afspraak met de monteur wilt plannen. Net als Noordzee ben ik benieuwd of het gelukt is om dit af te spreken met de klantenservice? We horen het graag van je, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.


@Maarten Pieter 

De verhuizing komt steeds dichterbij. Is de monteur nu al geregeld via 0800-0402?