Skip to main content

Net nieuwe klant bij de KPN.. De vorige bewoner had ook KPN en was zeer tevreden, dus besloot ik ook bij KPN te gaan. Na het aanmelden kreeg ik een e-mail dat er een monteur langs zou moeten komen, staat verder niks bij vermeld waarvoor. Maargoed ik probeer de afspraak in te plannen wat niet lukt. Na bijna 30 minuten met kpn te bellen, waarbij de telefonist drukker was met de collega’s en het zeuren dat niks mee werkte kwam er uit dat ik het morgen weer moest proberen. 
 

Nu is het morgen en zie ik dat de monteur eind juni kan langskomen.. Hopelijk kan iemand me hier uithelpen waarom ik dat kastje niet zelf kan installeren en/of hoe ik sneller een afspraak krijg. Zit liever niet nog 3 weken zonder internet terwijl ik thuiswerk. Zeg nog liever op dan dat ik de klantenservice weer bel, dan zijn zo mn belminuten en mb’s op haha. (Absoluut geen haat tegen de telefonist, die was tegen mij verder enorm vriendelijk. Gewoon niet zo geïnteresseerd in het werk haha.)

Hopelijk heeft iemand raad! Alvast bedankt :)

 

Hoi @WatEnig 
Bellen met de KPN is gratis en kost je ook geen data.
Het gratis nummer is 0800 0402.

Of heb je het nummer opgezocht in Google?
Dan heb je misschien een doorkiesnummer gevonden die peperduur zijn.
Bovenstaand nummer is geheel gratis.

 


Hey Huistijger!

Daar heb je helemaal gelijk in, het is een gratis nummer! Toch hoop ik dat ik via hier geholpen kan worden.

Bedankt voor de tip!


Hi @WatEnig! Welkom op het forum. 

Of de monteur verplicht is hangt af van het type verbinding en installatie. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat er ondertussen een nieuw type verbinding mogelijk is voor je woning. En dat een monteur het aansluitpunt in de woning aan moet passen. 

Ik kan dat voor je nakijken als je je profiel invult. Laat het hier weten wanneer je dat gedaan hebt en ik ga voor je op onderzoek uit! 🙂


Hey Bram!

 

de router is inmiddels geïnstalleerd door mijzelf! Alles werkt alleen moet mijn abonnement dus nog ingaan. Die gaat nu pas einde van de maand in wanneer de monteur lang zou komen. Kan ik regelen dat abonnement eerder ingaat?


@WatEnig bedoel je met alles werkt dat je ook internet hebt? Je abonnement gaat automatisch in als het modem verbinding maakt met ons netwerk. Het kan wel zijn dat de monteur hiervoor in de wijkcentrale nog dingen moet aanpassen. Om dit na te kunnen kijken wil ik je vragen je profiel in te vullen.

Op de vraag of het abonnement eerder in kan gaan moet ik je het antwoord nu nog schuldig blijven omdat ik je gegevens dus nog niet heb. Maar hou er rekening mee dat dit antwoord vrijwel zeker ‘nee’ is. Maar ik wil altijd voor je kijken. 


Hey Bram

 

de lichtjes branden en je kan verbinden met de wifi, wachtwoord invoeren en hij pakt m alleen heb je geen wifi ookal ben je verbonden.

Heb al wat dingen toegevoegd aan m’n profiel. Zou super zijn als je kan checken! Weten we zeker dat we er alles hebben gedaan.

 

nogmaals bedankt!


@WatEnig dank je voor het invullen van je profiel. In dit geval is de verbinding nog niet klaar. Daarom krijg je ook geen internet vanuit het modem. Verder moet er ook een aanpassing door een monteur gedaan worden. 

Wel was er in dit geval nog iets voor je mogelijk. Ik heb een paar dagen winst voor je kunnen boeken. Je krijgt hiervan bevestiging via de e-mail.

Laat je weten of je die bevestiging hebt gehad?

 


@Bram_ hey super bedankt voor je hulp!

De monteur is langs geweest en het internet werkt, bedankt voor je hulp! Als ik je toch mag lastigvallen, is er wat bekend over de gratis tv die we bij het abonnement krijgen? Nooit meer wat over gehoord eigenlijk.

 

in ieder geval bedankt voor de hulp!


Hallo @WatEnig een KPN-cadeau wordt in de regel pas minimaal 14 dagen na activatie van je abonnement afgestuurd i.v.m. de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen.

 


@JanD dat is ondertussen niet meer zo. Ik moest eerlijkgezegd ook even 2 keer kijken. Maar bij de actievoorwaarden staat keurig dat we gelijk na activeren het cadeau versturen. 

@WatEnig je krijgt na activatie een mail van ons. Daarin staat meer informatie over wanneer je het cadeau precies ontvangt. En een track and trace code. Kijk voor de zekerheid in je mailbox én spambox om te zien of je die gehad hebt. Zo niet Wacht dan voor de zekerheid nog een paar werkdagen. Als je over een paar werkdagen nog niks van ons gehoord hebt laat het dan hier weten. Dan kijk ik dat nog even voor je na. 🙂