Skip to main content

hallo,

 

Ik probeer via het internet een monteursafspraak in te plannen maar dat lukt niet.

 

 

ik heb alles al in mijn profiel ingevuld.

 

 

dit staat er >». 

Maak een monteursafspraak

We moeten je aansluiting aanpassen

De monteur zorgt ervoor dat je de juiste aansluiting hebt en installeert de producten voor je.

 

 

Groetjes David Meijer

Als ik op maak monteursafspraak klik gebeurt er niks.

Ik hoop snel dat ik antwoord krijg.

 


Hallo @david_meyer25 ! Excuses voor de rijkelijk late reactie maar het is heel erg druk waardoor ik nu pas jouw topic onder ogen krijg 😞 . Ik zie dat het gelukt is met de monteur? Post gerust nog even een bericht als er nog zaken zijn die openstaan. Ik help graag!


Ik zie nu op eens dat de monteursafspraak is verwijderd zonder te melden hoe of wat.


ik hoop dat ik snel antwoord krijg.


@david_meyer25 Goedemorgen David, excuses voor de late reactie. Vanwege de drukte kan ik niet zo snel reageren als ik zou willen 😞 . Heb je duidelijkheid gekregen over de gewijzigde afspraak? Ik zou je anders willen adviseren om even direct contact te zoeken met de klantenservice op 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat meteen voor je na!


Ik heb afgelopen dinsdag met 08000402 gebeld voor een nieuwe verhuizing door te geven ze konnen de verhuizing die nu open staat wel verwijderen maar ze konnen geen nieuwe adres invoeren voor mijn alles in 1 pakket


Admin: gegevens verwijderd in verband met de privacy


want dan kan ik mijn spullen op 30 november installeren.


bericht verwijderd


heb ik allang gedaan


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat er contact is geweest. Daarbij zie ik ook melding van een collega dat de verhuizing loopt. Dat gaat nu dus allemaal goed. 


Maar via de mijn KPN app staat hij nog steeds op de ******** @Bart_Z 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik ben er nog even verder ingedoken. Er gaat inderdaad iets niet helemaal goed. De verhuizing lijkt in eerste instantie ingelegd naar jouw tijdelijke adres. Dat moet natuurlijk niet, alleen het annuleren daarvan zodat de verhuizing naar het juiste adres gaat waar je vanaf 1 december gaat wonen gaat niet goed. Ik kan dit zelf niet zo oplossen. Maar ik heb collega's gevraagd het uit te zoeken. Ik hoop snel duidelijkheid te hebben zodat de verhuizing naar jouw juiste nieuwe adres ingelegd kan worden. 


Is er al wat meer bekend over de verhuizing van het pakket.


Helaas heb ik nog geen reactie. Zodra ik duidelijkheid heb, dan hoor je van mij.


van mij mag het echt snel zijn dat het over gezet wordt 


Die begrijp ik heel goed. Het wordt uitgezocht. Hopelijk is er snel duidelijkheid zodat je op jouw nieuwe adres diensten hebt. 


ik woon al op het nieuwe adres maar het nog steeds niet veranderd.


en ik heb alle spullen wat ik nodig heb.


Ik weet het. Het is nog in onderzoek helaas. Ik heb er nog weer achteraan gezeten, maar nog geen reactie jammer genoeg. Ik hoop echt dat je snel diensten heb op jouw nieuwe adres. 

 


ik kreeg net dit door >>» 

Hierbij bevestigen wij de annulering van uw verhuisverzoek.
Uw huidige abonnement blijft ongewijzigd.

 

Terugsturen van apparatuur
Hebt u al apparatuur ontvangen? Dan ontvangt u over 1 week een brief met een instructie voor het terugsturen van de apparatuur.

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service. Of bel ons gratis op 0800-0402.

 

Vind uw antwoord

 

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice


dus nu kan het naar het nieuwe adres gaan.


@Bart_Z en de spullen zijn al aangesloten om gebruikt te kunnen worden


Als ik via de verhuisservice doet moet ik als nog 2 weken wachten tot dat ik internet heb.


want dan heb ik tenminste normaal internet i.p.v. dat ik alles via me mobiel moet doen.