Skip to main content
Beantwoord

Monteurafspraak inplannen werkt niet via het internet

• October 21, 2020
  • 41 reacties
  • 491 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

41 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 4, 2020

Ja, klopt dat er nog een verhuizing uitgehaald moet worden. Er stond een verhuizing in naar jouw tijdelijke adres in plaats van jouw nieuwe adres waar je nu woont. Dit is in behandeling bij de klachtenafdeling en zullen nog contact zoeken en het verder afhandelen. Verder is de levering voor jouw nieuwe adres in onderzoek bij een speciaal team. Hopelijk nu snel duidelijk. 

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 4, 2020

Want nu gebruik ik mijn data om te kunnen internetten

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 4, 2020

Ja, klopt dat er nog een verhuizing uitgehaald moet worden. Er stond een verhuizing in naar jouw tijdelijke adres in plaats van jouw nieuwe adres waar je nu woont. Dit is in behandeling bij de klachtenafdeling en zullen nog contact zoeken en het verder afhandelen. Verder is de levering voor jouw nieuwe adres in onderzoek bij een speciaal team. Hopelijk nu snel duidelijk. 

ik hoop dat het snel lukt want ik zit nu te internetten op me telefoon via de modem zeg maar want me telefoon is ver bonden met de modem.

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 5, 2020

Ik hoop echt dat jullie antwoord geven er op

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

Ik zie nu in de modem dat er dsl link is hij staat op up meer zie ik niet en dit is op het nieuwe adres

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

En dit zie ik allemaal op mijn nieuwe adres

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

Maar ik heb nog geen verbinding

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 7, 2020

En dit zie ik allemaal op mijn nieuwe adres

@Bart_Z 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 8, 2020

Ja, ik zie op jouw nieuwe adres nog geen verbinding helaas. Maar als ik het zo goed begrijp krijg je ook geen verbinding meer van ons en heb je nu verbinding bij online. Ik zie namelijk een opzegging in opdracht van jouw contactpersoon. Ik wil je dan aanraden om even contact met haar op te nemen, als er dan nog iets onduidelijk is, kan zij contact met ons opnemen. 

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 8, 2020

Vanaf 21 december krijg ik pas internet van online.nl

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 8, 2020

Op me nieuwe adres.

En op me nieuwe adres moet tot 21 december mijn pakket actief zijn en online zegt dat ze dat pas op zeggen als bij hun de lijn actief is en dat is pas 21 december.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2020

Voor zover ik kan zien is er bij ons opgezegd. Jouw contactpersoon heeft daar ook bevestiging van gekregen. Voor vragen wil ik je toch even tot haar wenden. Ik kan hier zo niets voor je betekenen jammer genoeg. De verhuizing naar jouw huidige adres is in de soep gelopen en nu is jouw hele abonnement geannuleerd. :(

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 15, 2020

Ik wil we graag mij email adressen houden die ik gebruik

Erwin van KPN
Moderator

Als er voor die adressen geen e-mail only is aagemaakt komen die na een aantal maanden te vervallen. Mocht je deze willen behouden wil ik je adviseren om jouw contactpersoon contact te laten zoeken.