Skip to main content

hallo,

 

Ik probeer via het internet een monteursafspraak in te plannen maar dat lukt niet.

 

 

ik heb alles al in mijn profiel ingevuld.

 

 

dit staat er >». 

Maak een monteursafspraak

We moeten je aansluiting aanpassen

De monteur zorgt ervoor dat je de juiste aansluiting hebt en installeert de producten voor je.

 

 

Groetjes David Meijer

Ja, klopt dat er nog een verhuizing uitgehaald moet worden. Er stond een verhuizing in naar jouw tijdelijke adres in plaats van jouw nieuwe adres waar je nu woont. Dit is in behandeling bij de klachtenafdeling en zullen nog contact zoeken en het verder afhandelen. Verder is de levering voor jouw nieuwe adres in onderzoek bij een speciaal team. Hopelijk nu snel duidelijk. 


Want nu gebruik ik mijn data om te kunnen internetten


Ja, klopt dat er nog een verhuizing uitgehaald moet worden. Er stond een verhuizing in naar jouw tijdelijke adres in plaats van jouw nieuwe adres waar je nu woont. Dit is in behandeling bij de klachtenafdeling en zullen nog contact zoeken en het verder afhandelen. Verder is de levering voor jouw nieuwe adres in onderzoek bij een speciaal team. Hopelijk nu snel duidelijk. 

ik hoop dat het snel lukt want ik zit nu te internetten op me telefoon via de modem zeg maar want me telefoon is ver bonden met de modem.


Ik hoop echt dat jullie antwoord geven er op


Ik zie nu in de modem dat er dsl link is hij staat op up meer zie ik niet en dit is op het nieuwe adres


 


 


En dit zie ik allemaal op mijn nieuwe adres


Maar ik heb nog geen verbinding


En dit zie ik allemaal op mijn nieuwe adres

@Bart_Z 


Ja, ik zie op jouw nieuwe adres nog geen verbinding helaas. Maar als ik het zo goed begrijp krijg je ook geen verbinding meer van ons en heb je nu verbinding bij online. Ik zie namelijk een opzegging in opdracht van jouw contactpersoon. Ik wil je dan aanraden om even contact met haar op te nemen, als er dan nog iets onduidelijk is, kan zij contact met ons opnemen. 


Vanaf 21 december krijg ik pas internet van online.nl


Op me nieuwe adres.

En op me nieuwe adres moet tot 21 december mijn pakket actief zijn en online zegt dat ze dat pas op zeggen als bij hun de lijn actief is en dat is pas 21 december.


Voor zover ik kan zien is er bij ons opgezegd. Jouw contactpersoon heeft daar ook bevestiging van gekregen. Voor vragen wil ik je toch even tot haar wenden. Ik kan hier zo niets voor je betekenen jammer genoeg. De verhuizing naar jouw huidige adres is in de soep gelopen en nu is jouw hele abonnement geannuleerd. :(


Ik wil we graag mij email adressen houden die ik gebruik


Als er voor die adressen geen e-mail only is aagemaakt komen die na een aantal maanden te vervallen. Mocht je deze willen behouden wil ik je adviseren om jouw contactpersoon contact te laten zoeken.