Skip to main content

Mijn tv werkte niet meer foute code en was na uren tobben en precies volgens  wat site

liet zien, hulp van ontwikkelde buren helaas geen beeld, monteur kosten nu € 60. ,klant is toch GEEN technicus??? kort daarna  wederom storing nu internet  ,lag wel aan kpn!!!  kon zelfs kpn website niet aan klikken!!  

Hoi @grevelingen, welkom. 

Begrijp ik het goed dat er een monteur is langs geweest, daarvoor kosten in rekening zijn gebracht en  dat jij het nu niet eens bent met die kosten? Dan raad ik je aan contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's hebben de monteurs-bon voor ogen en kunnen jouw precies uitleggen waar deze kosten vandaan komen. Mocht het blijken dat de kosten onterecht zijn, dan kunnen zij jou daar ook verder mee helpen. Ik hoop dat het lukt!


Hoi @grevelingen, welkom. 

Begrijp ik het goed dat er een monteur is langs geweest, daarvoor kosten in rekening zijn gebracht en  dat jij het nu niet eens bent met die kosten? Dan raad ik je aan contact op te nemen met mijn collega's van de telefonische klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's hebben de monteurs-bon voor ogen en kunnen jouw precies uitleggen waar deze kosten vandaan komen. Mocht het blijken dat de kosten onterecht zijn, dan kunnen zij jou daar ook verder mee helpen. Ik hoop dat het lukt!

Werd gebeld door klachten afdeling, een kort aangebonden man, geen begrip kortom zeer klant onvriendelijk,ik  zei dan klaag ik bij de directie  zijn antwoord!!!    heeft geen zin die klacht komt toch  bij mij en U weet het antwoord!!  ik voel me vernederd en  onbeschoft behandeld door een koninklijke maatschappij!! en ik ben niet opgeleid voor technicus en dat verwachtte  hij wel


vandaag na klachten brief gebeld door kpn ,niets aan te doen, kpn vergeet bij reclames en aangaan contract met mij er bij te vermelden dat ik een groot technisch inzicht moet hebben.

Ik betaal voor draadloos  internet/tv/ en telefoon om beeld enz te ontvangen weigert er iets probeer je dat optelossen maar als je uren bezig moet zijn om  verbinding te krijgen(alle stekkers op elkaar van elkaar, verwisselen en dan nog geen beeld!!!  ga je kpn bellen moet je  van armoe monteur wel betalen (overigens deze heel erg aardig) kortom  ben zeer ontevreden en voel me afgescheept door de koninklijke kpn

 


Die "stekkers" zijn uw eigendom. Als daar iets mee is, dat ze niet werken, dan zult u dat dus zelf op moeten lossen. Als u dat niet kunt, dan zult u iemand in moeten huren die dat wel kan. Die persoon kost geld, want die persoon wil ook gewoon salaris gestort krijgen iedere maand.