Skip to main content

Het enige dat ik wil is: een installatie-afspraak met een monteur verzetten. Ik word echter op de KPN-website uitsluitend van het kastje naar de muur gestuurd. Hou daarmee op en bel mij voor een nieuwe afspraak!!! Jullie hebben mijn nummer, bel mij en behandel mij netjes, zoals een klant moet worden behandeld!

Peter Marseille

Goedemiddag @MarseillePE, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan zullen ze u hier zeker verder kunnen helpen. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd!


Dag @MarseillePE, daar kan ik je bij helpen. Wil je de gevraagde gegevens uit fame29's bericht willen invullen in jouw profiel? En kan je dan ook gelijk aangeven wanneer je de monteur wel langs kunt laten komen? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Dag Denise,

Dank voor jouw reactie. Begrijp ik het goed dat jij iets met de planning van monteurs te maken hebt? Ik kan op donderdag 4 februari, tussen 10:00 en 15:00 uur een monteur ontvangen.

Vriendelijke groet, Peter


Bedankt voor je gegevens @MarseillePE, ik heb de afspraak aangepast. De oorspronkelijke wensdatum stond op halverwege Maart. 
De installatiemonteur is nu herpland naar 04-02-2021 tussen 10:00 en 12:00. Je krijgt hier ook nog bericht over!