Skip to main content

beste kpn,
de website voor het herplannen van monteursafspraak werkt niet, ‘u bent uitgelogd’ komt er  in het rood te staan terwijl ik duidelijk ingelogd ben.
kan iemand helpen -en de bug in de website laten repareren ?

Hoi @VinceK, welkom hier. 

Wat gek dat het niet lukt via de site? Meerdere browsers geprobeerd? Anders is kortste klap om even te bellen met 0800-0402 om de afspraak te verzetten. Uiteraard wil ik ook meekijken mocht je dat liever hebben.  Naar wanneer zou je dan willen verzetten? Wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik of het mogelijk is. 


Mocht ik nog kunnen helpen hoor ik graag van je. 


Hoi Bart, het is voor mij nieuw maar ik heb het inderdaad met meerdere browsers geprobeerd en toen ik belde kreeg ik reactie ‘het systeem ligt er uit, probeer het morgen nog eens” inmiddels zijn we 2 dagen en meerdere pogingen verder en blijft het niet lukken. Ik zal wederom bellen. 


Beste kpn, 

Het probleem met het boeken van monteurs afspraak is dagen later nog steeds niet verholpen en ook kunt u (kpn) kennelijk zelf niet in uw eigen boeking systeem?

Als er gebeld wordt met klantenservice, dan is het antwoord "u wordt binnen 24u terug gebeld”, ook dat is niet gebeurd. Ik baal hier wel erg van, wat moet ik nou doen? 

Groeten


Voor morgen staat een monteur gepland zie ik. Hij komt morgen, 5 februari tussen 13:00 en 15:00 uur. Ik ben benieuwd. Excuses dat het zo'n gedoe was.