Skip to main content

Hallo, 

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb een een link gekregen via de mail om een afspraak te maken met een monteur. Maar als ik daar op klik krijg ik een foutmelding. Gister heb ik gebeld met de klantenservice alleen zij kreeg ook een foutmelding. Ik vroeg me af of het via deze weg misschien wel lukt. 

Met vriendelijke groet, 

Lena

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Ikhebeenvraag123, welkom! We kunnen je hier inderdaad mee helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan wanneer je de monteur uit zou komen. Dan plannen we hem voor je in.


Dankjewel Erik, ik heb het ingevuld!


Hi @Ikhebeenvraag123

Het systeem waarmee normaal gesproken de afspraken kunnen worden ingepland, leek nogal in de war te zijn geraakt door je huisnummertoevoeging :slight_frown:  Gelukkig heb ik iemand gevonden die het wel voor elkaar heeft gekregen via een ander systeem!

We hebben daarbij gekozen voor het eerstmogelijke moment dat er een monteur beschikbaar is, op 2 november tussen 12:00 en 14:00 uur. Laat je weten of dat je uitkomt? Verplaatsen naar een later moment (of een andere dag) is mogelijk, maar niet eerder dan de afspraak die nu staat. Hoor het graag!


Hey Maya,

Dankjewel voor je hulp. Op dat moment heb ik precies een tentamen. Zou het later op de dag kunnen of de dag erna?

 

Met vriendelijke groet,

 

Lena


Ik heb geprobeerd om deze afspraak te verplaatsen. Helaas is het niet mogelijk om deze afspraak later op de dag in te plannen of een dag daarna. Eerst mogelijke datum was 6 November tussen 08:00 en 10:00 uur. Hopelijk komt dit beter uit. :slight_smile:


Hey Vikash,

Dat is jammer, maar fijn dat hij komt. Verder heb ik nog een probleem afgelopen donderdag is mij verteld dat ik een internet direct box opgestuurd zou krijgen omdat we momenteel geen internet hebben en dat met de huidige omstandigheden geen optie is. Maar nu heb ik de box nog steeds niet ontvangen, kunt u mij de track en trace code van het pakket sturen?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg. 

 

Lena


Ik heb voor je gekeken, Lena, en ik zie dat er een aanvraag is gedaan voor een noodpakket. Ik kan alleen niet duidelijk zien of die aanvraag ook is goedgekeurd. Daar ga ik even verder naar kijken en ik kom er op terug

Heb je toevallig ook een mobiel abonnement van KPN? Ik zag al dat het bij ons bekende contact nummer dat niet is, maar wellicht heb je een huisgenoot/partner met een KPN abonnement? Zo ja, vul dat 06-nummer in op je forumprofiel, dan kunnen we die voorzien van een gratis extra databundel zodat je dat toestel als hotspot kunt gebruiken.

 


@Ikhebeenvraag123 Er is zojuist een noodpakket naar een servicepunt bij jou in de buurt verstuurd. Je ontvangt een privebericht met daarin meer informatie over deze verzending. :blush: