Skip to main content

Hallo ,

 

via de link die ik in de mail heb gekregen probeer ik een afspraak te maken voor het inplannen van een monteur. Als ik op de link klik moet ik inloggen met mijn KPN ID. Ik zie dan rechts boven dat ik ben ingelogd. Als de afspraak daadwerkelijk wil inplannen dan krijg ik de melding dat ik ben uitgelogd, terwijl ik rechts boven zie dat ik ben ingelogd. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd op verschillende dagen.

Kan dat ook via deze weg?

Met vriendelijke groet,

Lammert.

 

 

 

 

Ha @LammertO, welkom! Wat gek 😞. Heb je al eens de cookies/geschiedenis etc. verwijderd en/of een andere browser geprobeerd? Zo ja, kan je het beste even bellen met de collega's van 0800-0402. Dan plannen zij een afspraak voor je in. Mocht je het via ons willen doen, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer. Ik hoor dan graag van je wanneer (op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur) het uitkomt. 


Hallo Marcia,

 

bedankt voor je antwoord. Heb ondertussen gebeld en zo een afspraak gemaakt. De monteur is ook al langs geweest en alles werkt naar behoren.

Heb nog via andere Browser geprobeerd na het wissen van cookies en geschiedenis, maar bleef hetzelfde houden. daarom toen maar gebeld.

Groeten Lammert.