Skip to main content

afgelopen half jaar toch veel ellende met kpn. Geen tot slechte wifi, moeilijk contact te maken, eindelijk een monteur hier en 2 modems verder doet dan de wifi het maar de telefoon het niet meer, even later ook geen tv. Eindeloos contact gezocht telkens via chat. gaat allemaal zeer, zeer moeizaam.

Dan word het abbonement gewijzigd met hun advies.

Als je daar wat aan wil wijzigen ben je ook 3 maanden verder en vele telefoontjes.

Het klopt gewoon niet, kost je toch op een slinkse wijze weer de nodige euro's voordat die wijziging dan eindelijk word doorgevoerd. Nu krijg ik eindelijk een bevestiging over de wijziging, staat in diezelfde mail dat er een monteur langskomt????? ik kan het niet meer volgen KPN, zou niet weten waarvoor

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welke wijziging heeft u dan het laatst gedaan?


Heb spotify premium opgezegd en bel onbeperkt ook. 

Vervolgens niet gebeurd natuurlijk en betaal je weer als je het niet in de gaten hebt, omdat je erop vertrouwde dat het goed kwam.

Opnieuw doorgegeven, maar zie nog geen wijziging in het abonnement. Krijg een mail dat er een monteur komt, maar lijkt me voor deze wijziging niet nodig


Bent u misschien oud Telfort klant? Dan komt de monteur mogelijk een nieuw modem plaatsen.


nee dat niet en pas al 2 monteurs geweest en 2 keer een nieuw modem. er gaat gewoon telkens wat mis


Hi @Bizar slechte service, wat rot dat 't allemaal zo stroef verlopen is. Er zijn meerdere monteurs geweest en je hebt onlangs een wijziging gedaan. Daarvan heb je nu wel een bevestiging ontvangen, lees ik. 

Hoe gaat het nu met de WiFi verbinding? Klopt alles dat in de bevestiging staat? En staat er nu wel of niet in dat er een monteur moet komen? Het gebeurt soms dat als je een wijziging aan je pakket aanvraagt, de verbinding meteen verbeterd wordt. Dan kan het voor komen dat er een monteur ingepland moet worden. Dat wordt dan in de mail aangegeven. Als het niet duidelijk is of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. 


Het is dus ook niet te doen om die afspraak met de monteur te annuleren. Telkens als ik op bevestig annuleren klik, word ik offline gegooid. Ik ben er zo me van dat ik alleen al om al die poespas steeds zou overstappen naar een ander.

De wijziging is trouwens ook nog steeds niet doorgevoerd!!

Ik zie hier geen uitweg meer in, of ik nu bel mail of chat, het gaat allemaal verkeerd en kost mij onnodig geld


@Bizar slechte service Dat kan kloppen, zoals ik eerder aangaf: Het gebeurt soms dat als je een wijziging aan je pakket aanvraagt, de verbinding meteen verbeterd wordt. Dan kan het voor komen dat er een monteur ingepland moet worden. Dat wordt dan in de mail aangegeven.

Als je wilt dat ik voor je nakijk hoe het met de wijziging zit, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, kijk ik er voor je naar.


Ik begrijp wat je bedoeld Alexandra, maar om spotify premium en bel onbeperkt stop te zetten daar is geen monteur voor nodig. En inmiddels heb ik dan toch alweer 2 maanden te lang hiervoor betaald he, dat is weer 40,00. Maandag komt de monteur, het zal me benieuwen wat die komt doen. 

Maar ik ga hier wel verder mee. Na zoveel telefoontjes chat 3 monteurs en 2 modems verder is het nog steeds niet in orde blijkbaar. Ik zou zo overstappen naar Ziggo, maar die service is niet veel beter helaas


Misschien wil KPN uw aansluiting aanpassen naar pairbonding. Als u dat nog niet heeft tenminste. Dat was afgelopen maanden niet mogelijk ivm corona. Maar nu weer wel.


Wie weet, maar dan kunnen ze dit communiceren en niet stilletjes mijn Hussel abonnement ongewijzigd laten en me maar door laten betalen. Daar kunt u me geen ongelijk in geven toch