Skip to main content

 

Goedemorgen,

Gisteren heb ik telefonisch contact gehad met kpn om mijn monteursafspraak van 21-10 te verzetten. Deze heb ik verzet naar 23-10. Nu krijg ik deze ochtend via sms en mail een bericht dat ik op 27-10 een afspraak zou hebben. Ik ben zelf niet beschikbaar op werkdagen waardoor ik moet zorgen dat een naaste aanwezig is op het moment dat een monteur komt. Ik ga niet akkoord met het verplaatsen van de afspraak naar 27-10. Dit krijg ik niet geregeld. Afgelopen week heb ik meermaals al 20 minuten met kpn aan de telefoon gezeten om de afspraak uberhaupt te kunnen verzetten, baal er erg van dat ik nu weer contact met jullie moet opnemen. Ik hoop dat ik via deze weg sneller iets geregeld krijg dan telefonisch. Ik hoor graag van u of de afspraak toch door kan gaan op 23-10.

Groet,

Daphne Dielemans

 

 

Beste @DaphneD22, welkom! Dit is wel erg vervelend! Ik verwacht dat de afspraak niet meer eerder dan de 27e gepland kan worden. Daarnaast kan ik vermoedelijk ook niet achterhalen waarom de afspraak nu weer verschoven is, om al het slechte nieuws maar in één keer te geven.. Wanneer zou jij de monteur wel kunnen ontvangen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


We hebben geen reactie meer van je gezien @DaphneD22, is het je gelukt om dit via een andere weg te regelen?