Skip to main content

Geachte KPN,

Er staat bij mij een afspraak ingepland met de monteur op 4 februari echter ben ik dan niet thuis. Kan ik een andere datum krijgen van jullie? Het inloggen lukt me helaas niet.

 

Groetjes Natascha

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @NataschaCox , kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/monteur.htm


Dankjewel voor de reactie maar hij blijft me er steeds uitgooien helaas. Zal morgen ff het telefoonnummer zoeken en bellen. Bedankt in ieder geval


Hallo @NataschaCox , dan kun je het beste even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dankjewel voor je hulp, is gelukt 😉.

 

Groetjes Natascha


Hoe is het jou gelukt, want ik krijg ook al drie dagen die melding en kan dus geen afspraak maken. Medewerker aan telefoon en via chat hebben het niet kunnen oplossen.


Hoi hoi, ik heb telefonisch de afspraak kunnen verzetten, bel naar 0800-0402.

 

Succes ermee.

 

Groetjes Natascha


Bedankt voor je reactie. Daar heb ik dinsdag naar gebeld. Die medewerker zei alleen de afspraak te kunnen weghalen en door te kunnen geven aan de planning dat ze mij voor een nieuwe afspraak moeten terugbellen. Zou dezelfde dag of uiterlijk woensdag worden teruggebeld. Omdat ik gisteren om 16 uur nog niets had vernomen, belde ik om 16 uur terug, naar hetzelfde telefoonnummer, maar die medewerker zag dat het in backoffice stond maar die hadden het erg druk door een storing en ze ging het nogmaals vragen. Ook vandaag niets gehoord, dus via chat geprobeerd, maar ook hij/zij kreeg het niet voor elkaar.


Ow dat is erg vervelend, ik heb dit nummer gebeld,en ze hebben mijn afspraak omgezet. Jammer dat het bij jou niet lukt. Ik zou het morgen nogmaals proberen, moet toch zeker lukken zou je denken hé. Succes 🍀