Skip to main content

Ik zou graag mijn monteursafspraken wijzigen van a.s. dinsdag naar donderdagochtend 8uur. Eerst verscheen er steeds een schermpje met data's onderaan het bericht omtrent wijzigen op de site. Nu ik eindelijk toestemming van mijn baas heb om donderdagochtend vrij te nemen laad die data tool niet meer onder het bericht op de site. Verschillende browsers en laptop geprobeerd. Wat doe ik fout? 

Gr. Rick 

Hoi @Rickert14. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in onze tool aan te geven dat je jouw afspraak wilt wijzigen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402) of moet deze afspraak nog steeds verplaatst worden? Ik hoor graag van je!


Hoi @Rickert14. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in onze tool aan te geven dat je jouw afspraak wilt wijzigen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402) of moet deze afspraak nog steeds verplaatst worden? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus k ga er vanuit dat het gelukt is om de afspraak te wijzigen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!