Skip to main content

Ik had storing en er kwam een monteur. Deze stelde vast dat het probleem buitenshuis lag. Hij stuurde een andere monteur, die er op zijn beurt achter kwam dat er elders in de straat graafschade is ontstaan waarvoor inmiddels al monteurs van een andere firma herstelwerkzaamheden uit aan het voeren waren.

een dag later kreeg ik een mail met factuur met de mededeling dat wij deze ondertekend hadden en er €60 zou worden afgeschreven. Hierop heb ik gereply’d dat ik hiermee niet akkoord ging omdat de storing buiten mijn huis ligt en ik ook nergens voor getekend heb. Geen reactie meer gehad op deze mail???

vandaag zie ik de factuur in de mail vallen incl die €60 die ze nu toch af gaan schrijven.

hier ben ik het absoluut niet mee eens. Hoe krijg ik dit recht gezet???

 

Hoi @Twan v G . Welkom op het forum.

Erg vervelend als ik dat zo lees. Voordat ik conclusies ga trekken wil ik graag meekijken en de boel even op een rijtje zetten. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Profiel is aangevuld 


Hoi @Twan v G . Leuk je even gesproken te hebben.

Ik heb de puzzelstukjes even bij elkaar gebracht en die monteurskosten zijn onterecht. De storing werd buitenshuis veroorzaakt en dat is KPN domein. Verder zijn er geen andere werkzaamheden bij jou binnen geweest die los staan van de storing staan, dus ik ga die 60 euro crediteren.

Excuus voor het ongemak!

 


Dank voor de snelle actie!👌🏻

fijne dag verder👍🏻