Skip to main content

Hallo, ik krijg zojuist een email binnen met de factuur van november.

Er is een monteur langs geweest om mijn abonnement om te zetten van interactieve TV naar Hussel.

Dit zou gratis gebeuren, toch krijg ik 50 euro monteurskosten op mijn factuur.

Ondanks al eerder bellen hierover dus toch die extra kosten

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

Hoi @BJVeenhuis. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat er monteurskosten in rekening zijn gebracht, terwijl jij dacht dat hiervoor geen extra kosten in rekening zouden gebracht worden. Ik begrijp uit jouw bericht dat je deze vraag ook telefonisch aan onze klantenservice hebt gesteld. Ik zal het voor de zekerheid nog eens voor je nakijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ja inderdaad en er is mij beloofd dat op de nieuwe rekening eind december het bedrag van de factuur af gaat.

Dat zal dan weer bellen worden met de KPN want dat was begin november ook al beloofd voor de rekening van eind november.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Er is op 24 november handmatig een correctie ingevoerd. Je hebt de laatste factuur ontvangen op 23 november. Dat betekend dat je inderdaad rond 23 december (op de factuur) dit bedrag terug krijgt. 


Ah, nu 23 december zijn ook inderdaad de kosten van de monteur verrekend in de nieuwe factuur.

Helemaal top !