Skip to main content

Mijn abonnement gaat volgens KPN morgen 13 augustus in, maar ik heb nog helemaal geen glasvezelaansluiting. Na heen en weer gebeld te hebben met KPN netwerk, blijkt dat de aansluiting nergens ingepland staat...ik heb inmiddels wel het hele installatiepakket ontvangen, maar kan er niks mee. Ik heb inmiddels zelf de ingangsdatum van mijn abonnement een week verplaatst, maar ik weet niet of het uberhaupt gaat lukken. Wat kan ik nu nog doen? KPN netwerk heeft er een projectleider op gezet????

@hloermans dat klinkt niet best en het zal ook niet in een paar dagen opgelost zijn. Heb je het abonnement bij je huidige provider al opgezegd of maak je gebruik van de overstapservice?


Hallo @hloermans , zit er niet nog een koperaansluiting in huis, dan gaat het daar op werken totdat glasvezel er is?


Nee er is geen koperaansuiting. Bedankt voor je reactie. 


@hloermans dat klinkt niet best en het zal ook niet in een paar dagen opgelost zijn. Heb je het abonnement bij je huidige provider al opgezegd of maak je gebruik van de overstapservice?

Ik maak gebruik van de overstapservice. Bedankt voor je reactie 


@hloermans Als u gebruik heeft gemaakt van de overstapservice wordt de oude verbinding pas afgesloten, zodra de nieuwe verbinding actief is. Momenteel is het vakantietijd, minder personeel en ook nog eens druk met nieuwe aansluitingen verzorgen, maar gaat goed komen.😉


Hoi @hloermans, welkom op ons forum! 
Ik heb weinig zicht op de zaken van KPNNetwerk, dat is echt een andere partij.
Heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Ik kan wel altijd even meekijken vanaf onze kant. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas, ik heb mijn profiel aangevuld. Ik heb nu zelf de datum van ingang van mijn abonnement naar 19 augustus gezet, maar ik ben bang dat dat er niet inzit…verder nog steeds niets gehoord. Groetjes Helmie


Bedankt voor je gegevens @hloermans! Ik zie dat wij op dit moment nog wachten op de oplevering van de netwerkbeheerder Kpnnetwerk. Als je daar nog geen afspraak mee hebt kun je ze het beste even bellen (tijdens kantooruren op 0880063744) , of misschien kan je het via hun website regelen.


Bedankt, ik heb mijn vraag bij de klantenservice van KPNnetwerk gesteld. Groetjes Helmie