Skip to main content

Goedenmiddag,

Ik zie dat er al wat topics zijn over de muurbeugel van de experiabox v10 maar niet over waar deze te bestellen is, ik wil me box graag ophangen maar kan dus nergens me beugel meer vinden en wil dus een nieuwe hebben hoor graag waar dat kan.

Mvg Tommy 

Hallo @Tommy81 , een soortgelijke vraag stond afgelopen week ook op het Telfort-forum.

Ophangbeugels kunnen niet (meer) los nageleverd worden en derhalve stuurde Telfort een compleet nieuw modem op inclusief beugel.:thinking:

Wacht even de reactie van KPN af.

 


Bedankt voor je reactie, ik wacht het andwoord van kpn ff af anders moet ik er wat anders op er zinnen 😁


Hallo @Tommy81 , hoe staat de Experia Box v10 nu dan opgesteld? De standaard bijgeleverde beugel kan op twee manieren worden gebruikt, als standaard of als muurbeugel. Haal hem voorzichtig los van de zijkant en verplaats hem naar de achterzijde.

Of heb je geen beugel meer en ligt de Box 'los op tafel' ?


Hallo @Tommy81 , hoe staat de Experia Box v10 nu dan opgesteld? De standaard bijgeleverde beugel kan op twee manieren worden gebruikt, als standaard of als muurbeugel. Haal hem voorzichtig los van de zijkant en verplaats hem naar de achterzijde.

Of heb je geen beugel meer en ligt de Box 'los op tafel' ?

Inderdaad @RBxx , dat had ik me nog niet gerealiseerd, ik ben benieuwd wat @Tommy81  daar op te zeggen heeft.

 


Ik ben de beugel kwijt geen idee waar ik die gelaten heb, ik heb de box nu idd los liggen maar die ligt in de meterkast en wil hem graag aan de buitenkant hebben hangen


Hallo @Tommy81 je hebt geluk. De Experia v10 is de enige, waarvan KPN een beugel kan nasturen.

Vul je KPN forumprofiel in (naam, postcode, huisnummer, klantnr) en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Zodra hier dan een KPN moderator ‘langs’ komt, kan die meteen aan de slag.


@RBxx alles staat netjes ingevuld. Ben benieuwd. Moet ik nog iets anders doen? 


Dat is alles @Tommy81 , een KPN moderator reageert normaal binnen 1-2 dagen, de topics worden in volgorde van binnenkomst opgepakt. Door de drukte kan het nu iets langer duren.


@RBxx dank je wel. Ik wacht het rustig af


Goedenavond @Tommy81, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De V10 is de enige Experia Box waar we de muurbeugel nog apart voor kunnen opsturen inderdaad! Fijn dat we al tot die conclusie zijn gekomen :smile:  En ook handig dat je jouw profiel al had aangevuld! Ik heb een nieuwe muurbeugel opgestuurd. Vanwege alle maatregelen kan ik niet precies zeggen wanneer deze komt, maar hij is in ieder geval aangevraagd! Laat je even weten wanneer je hem hebt ontvangen?


@Susan_  bedankt voor het snelle bericht. We kregen net een SMS dat er binnenkort een pakket wordt bezorgd. We wachten het af.

 

Bedankt voor het regelen, zodra ik hem heb zal ik het melden. 


@Susan_  we hebben het goed ontvangen hoor en meteen opgehangen. Bedankt voor de moeite


Fijn om te lezen Tommy, bedankt voor je terugkoppeling en ik ben blij dat ik je hiermee kon helpen!:smile:


Goedenavond @Tommy81, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De V10 is de enige Experia Box waar we de muurbeugel nog apart voor kunnen opsturen inderdaad! Fijn dat we al tot die conclusie zijn gekomen :smile:  En ook handig dat je jouw profiel al had aangevuld! Ik heb een nieuwe muurbeugel opgestuurd. Vanwege alle maatregelen kan ik niet precies zeggen wanneer deze komt, maar hij is in ieder geval aangevraagd! Laat je even weten wanneer je hem hebt ontvangen?

Hetzelfde euvel als mijn voorgangers: de experiabox v10 ga ik in de meterkast ophangen maar de beugel is zoek! Kunt u een nieuwe sturen, waarvoor bij voorbaat mijn dank!


@RudiMenteel aangevraagd! Hij zou morgen of overmorgen in de brievenbus moeten liggen.


Ik wil mijn Experiabox verplaatsen en bij het loshalen van de muurbeugel zijn de twee bevestigingspunten beschadigd waardoor de box nu niet meer stevig op de beugel blijft zitten. Graag zou ik ook een vervangende beugel willen ontvangen. Het gaat om het model V10. Bij voorbaat dank! Rolf


@Rolf.R. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Rolf.R. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn profiel aangevuld. Bedankt voor de snelle reactie! Groeten, Rolf


Geen probleem @Rolf.R.! Ik heb m op de post gedaan :) 


Beste,

Het gehele huis afgezocht maar nergens meer de ophang/montage beugel voor de experia box v10 te vinden.

Hangende aan UTP en Voedingssnoer is geen duurzame oplossing,

Een vervangende beugel wordt zeer op prijs gesteld.

Groet Johan


Het gehele huis afgezocht maar nergens meer de ophang/montage beugel voor de experia box v10 te vinden.

Hangende aan UTP en Voedingssnoer is geen duurzame oplossing,

Staat de V10 nu op zijn voet of hangt hij al aan UTP en voedingssnoer?


@Paboom, ik heb een nieuwe voor je aangevraagd!


Top, daar ben ik blij mee.


Top service, ik heb de beugel al binnen, bedankt !!!


Fijn! Graag gedaan @Paboom!