Skip to main content

Goedenmiddag,

Ik zie dat er al wat topics zijn over de muurbeugel van de experiabox v10 maar niet over waar deze te bestellen is, ik wil me box graag ophangen maar kan dus nergens me beugel meer vinden en wil dus een nieuwe hebben hoor graag waar dat kan.

Mvg Tommy 

Is het nog mogelijk om een beugel voor mijn Experia Box v10 te bestellen? Ik wil hem graag netjes in de meterkast ophangen, maar kan de beugel nergens vinden. Profiel is ingevuld. Alvast bedankt.


Is het nog mogelijk om een beugel voor mijn Experia Box v10 te bestellen? Ik wil hem graag netjes in de meterkast ophangen, maar kan de beugel nergens vinden. Profiel is ingevuld. Alvast bedankt.

Hallo @MischaKPN  de voet van je modem kun je ook als ophangbeugel gebruiken, even voorzichtig loshalen en je k7 't hem als ophangbeugel gebruiken.

 


Is het nog mogelijk om een beugel voor mijn Experia Box v10 te bestellen? Ik wil hem graag netjes in de meterkast ophangen, maar kan de beugel nergens vinden. Profiel is ingevuld. Alvast bedankt.

Hallo @MischaKPN  de voet van je modem kun je ook als ophangbeugel gebruiken, even voorzichtig loshalen en je k7 't hem als ophangbeugel gebruiken.

 

Hoi Jan, bedankt voor je reactie. Ik weet het, maar de beugel lijkt van de aardbodem verdwenen. Als het goed is is het al geregeld (had kpn voor iets anders aan de lijn). 


Kan ik nog steeds een muurbeugel voor de Experia Box v10 bestellen?


Hoi @Amiga Dragon, jazeker, je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402


Hoi @Amiga Dragon, jazeker, je kunt hiervoor het beste even bellen met 0800-0402

Bedankt, ik ga morgen even bellen :-)


Wilde eerst nog proberen te plakken, maar toch contact opgenomen.
Gisteren aangevraagd, deze ochtend al sms ontvangen dat het morgen klaarligt.
Super! Bedankt @Vikash 😃