Skip to main content
Vraag

Na 1,5 jaar wachten wordt glasvezel vandaag aangesloten

• September 17, 2026
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Van de week een KPN medewerker aan de telefoon gehad die met 100% zekerheid vertelde dat vandaag alles geregeld wordt. Dus ik ben vandaag de hele dag thuis. Ben benieuwd…

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 17, 2026

En wat gaat er dan allemaal geregeld worden ​@KuipKanjer ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • September 17, 2026

Eindelijk zou glasvezel worden aangesloten na steeds uitstel. Staat al ruim 1,5 jaar in bestelling en het enige wat ik te horen krijg is: heb geduld.

Maar vandaag zou het moeten gebeuren (al heb ik daar weinig vertrouwen in).

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 17, 2026

Eindelijk zou glasvezel worden aangesloten na steeds uitstel. Staat al ruim 1,5 jaar in bestelling en het enige wat ik te horen krijg is: heb geduld.

Maar vandaag zou het moeten gebeuren (al heb ik daar weinig vertrouwen in).

Hou ons op de hoogte ​@KuipKanjer ! Ga je van xDSL over naar glas of van Coax naar glas? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 18, 2026

Hi ​@KuipKanjer, ik ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat; is je glasvezel gisteren ook echt aangesloten? 🤞🏼

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • September 18, 2026

Zo, het NT kastje zit er op.

Nu de monteur nog laten komen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 22, 2026

Ah kijk aan, dan heb je nu dus écht een glasvezelaansluiting ​@KuipKanjer, top! 😊

Heb je al internet van ons en moet alles worden omgezet naar glasvezel? Of kom je nu als helemaal nieuw klant bij ons? Je leest meer over de installatiemonteur in het volgende topic: 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • September 22, 2026

Moet ik nu wachten op glaspoort of op de kpn monteur?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 22, 2026

Hmm, het staat er zo niet heel erg duidelijk ​@KuipKanjer 🤔
Uit je dossier haal ik dat er gisteren gewacht werd op het serienummer van je glasvezelkastje, als je die inmiddels via de mail door hebt gegeven kan het zijn dat ze hem nu geactiveerd hebben. Als dat het geval is, dan kan je eventueel nu ook zélf alles aansluiten. 

Welke lampjes branden er nu op je glasvezelkastje? Brandt het lampje van glas/connection ook? Zo ja, dan zou er nu een werkend signaal op je aansluiting moeten zitten en kan je het internet op als je je modem aan hebt gesloten 😊