Skip to main content

September vorig jaar een contract afgesloten bij kpn, om Glasvezel internet en tv.

NU julie dit jaar nog steeds geen internet of zelfs maar een internet kastje in de meterkast.

Laatste maanden elke week contact, maar niemand pakt door of helpt. de ene zegt het valt onder nieuwbouw, de ander zegt nee hoor we komen het aansluiten.

 

Wordt er gezegd bel maar naar de aannemer, die weet van niets en gaat ook zeker niets doen.

Weer maar eens bellen. nee u moet echt bij de aannemer zijn, maar ze zijn wel druk.

 

en zo worden we dus al 11 maanden van het ontbrekende kaste naar de muur. gestuurd.

Naar een ander overstappen kan bijna niet want iedereen heeft het glasvezel van KPN nodig, en een cai kabel voor ziggo ligt er niet.

 

Nog even dan zeggen we alles op en hoeft er niemand meer te komen van KPN. dan stappen we over naar Elon Musk

 

11 maanden, waar bij ook nog eens komt dat Internet tegenwoordig bij de basis behoefte van de mensen hoort.

Dit hoort overigens niet bij onze thuis aansluiting maar een aansluiting voor een klant van ons

 

Ga jullie schamen KPN

Dag @Krokro wat is de status als je kijkt op kpnnetwerk.nl? Vul daar je postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd 😉


als ik naar kpnnetwerk.nl ga krijg ik geen site te zien. is dat het correcte internet adres

 


inmiddels wel gelukt, daar staat wederom onderzoek nodig

 


Tussen de eerste brief en de daadwerkelijke oplevering zit 18-20 maanden. Dus die zijn nog niet om. Maar je noemt een paar dingen die niet goed klinken.  Is het ook daadwerkelijk nieuwbouw? Zoja is het een groter project?


nu inmiddels uit pure frustratie maar alvast weer 4 onderzoeken aangevraagd, en een klachten formulier in gevuld

 


Dat is de eerste keer dat ik het hoor dat het tussen de 18 en 20 maanden kan duren, heb elke week een paar keer contact met kpn, iedereen beloofd wat, niemand doet wat

 


Je moet ook helemaal niet bij kpn zijn maar bij kpnnetwerk.  Zij zijn degene die over de aanleg van het glasvezelnetwerk gaan. Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt wijzigt de planning iedere keer helaas. Maar ik ga een hulplijntje uitgooien naar @Ward_ Misschien kan hij duidelijkheid geven. Vul je profiel helemaal in met adres etc. Overigens is het profiel alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Heb inmiddels de gegevens aangepast naar die van onze klant in het profiel


Ik kan het profiel niet inzien als KPN Netwerk medewerker dus ik moet even wachten tot iemand van Webcare dit topic oppakt en mij de adresgegevens doorstuurt.

 

Wat ik wel lees is dat “onderzoek nodig is” bij een check op de website van KPN Netwerk. Dat zou een Haalbaarheidsonderzoek zijn, wat normaliter betekent dat het adres op een onbestelbare status is gezet. Dat kan meerdere redenen hebben waaronder: onderbuurman werkt niet mee (bij hoogbouw), VVE of Woco werkt niet mee (ook bij hoogbouw), technisch gezien niet in te voeren of aan te sluiten (kan allerlei redenen hebben).

Dus als Webcare mij het adres stuurt kan ik wat gedetailleerder kijken.

 

 


Dat haalbaarheids onderzoek, staat er al maanden in, en werd telkens aangevraagd, iedereen werkt mee, de kabel ligt binnen, kastje erop van KPN, modem aansluiten, en internetten maar.

helaas alles stagneerd al 11 maanden bij kpn, niemand weet waardoor, iedereen zit op elkaar te wachten enz. enz.

fijn als u mee wil kijken, kan ik in een dm ofzo de juiste gegevens door sturen

 


We hebben intern afgesproken dat ik alleen via de medewerkers van dit forum de adresgegevens krijg. Dit omdat ik niet bij de provider werk maar bij de netwerkafdeling. Maar die medewerkers zijn vrij druk en handelen binnengekomen topics af op volgorde van ontvangst. Kan maar zo twee dagen duren.

 

@Erik_ Ik zie dat jij aan het werk bent? Kan iemand mij via de mail de adresgegevens van @Krokro sturen?


hebben ook steeds contact gehad met kpn netwerk.

Maar enige antwoord wat je krijgt is, daar gaat een andere afdeling over, deze afdeling kunnen wij alleen mailen en dan maar afwachten of ze het lezen en dan reageren.

Bel je een paar dagen terug, nee ze hebben nog niet gereageerd.

En een paar dagen weer het zelfde verhaal.

We gaan een terug belverzoek invullen, maar tot op heden nog nooit terug gebeld.

 


En als je een klacht indient, is het antwoord:

zien in het systeem het niet staan, geen excuses dat het al zo lang duurt ofzo.

 

Regel 1 bij het reageren op een klacht:

Wat vervelend voor u, ( klant het gevoel geven dat je hem serieus neemt) en dan met antwoord komen. 

 

Irritatie irritatie

 


@Krokro nu even niet meer gaan bellen of wat dan ook maar laat Ward even z'n ding doen. Hij verricht nog weleens een wondertje 😉


@Krokro ik heb je gegevens naar @Ward_  gestuurd.  (althans de gegevens van je klant)