Skip to main content

Op 17 april is ons glasvezel abonnement gestart bij KPN, die werkt tot dusver prima. Alleen tot op heden hebben we nog steeds geen welkomstcadeau mogen ontvangen (de Coolblue cadeaubon van 250,- euro).

Sindsdien iedere week contact gehad met een helpdeskmedewerker en Sidekix die de welkomstcadeau’s afhandelt. Hier werd keer op keer beloofd binnen 24 uur terug te bellen, waar ik na een paar dagen toch maar weer zelf erachteraan heb gebeld. Dan weer het verhaal dat mijn “ticket” nog in het systeem zit en ik echt zo snel mogelijk zo zou worden teruggebeld. Toch maar weer na een paar dagen radiostilte zelf erachteraan gebeld. Is dit de normale gang van zaken bij de helpdesk van KPN?

Nu maar op het punt aangekomen om het abonnement te ontbinden, aangezien KPN niet levert wat is beloofd. Een laatste poging nog de cadeaubon te bemachtigen via dit forum bericht.

Hoi @robinvdvleuten, welkom! Normaal wordt een welkomstcadeau ongeveer twee weken na activatie van het abonnement geleverd. Als hier problemen mee zijn, dan is Sidekix de juiste partij om dit op te lossen. Maar ik lees dat je al een aantal keer heen en weer bent geweest. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer even als je dat gedaan hebt, dan kijk ik naar de status. En wat er verder kan en moet gebeuren.


Hi Erik, met Sidekix heb ik inderdaad al contact gehad alleen die konden verder niks voor me betekenen. Mijn forumprofiel heb ik verder aangevuld met mijn gegevens. Ondertussen is de vraag naar de cadeaubon een klacht over de cadeaubon geworden, dat wordt klaarblijkelijk intern anders behandeld.


Dank je wel, @robinvdvleuten. Ik heb dit nagekeken en ik zie het volgende:

 

Op 6 maart heb je een abonnement besteld KleinZakelijk Internet 1 Gbit/s. Deze bestelling bevat een actiekorting voor de eerste 9 maanden, en geen CoolBlue cadeaubon.

Op 8 maart heb je opnieuw een bestelling gedaan voor een Kleinzakelijk Internet 1 GBit/s abonnement. Deze bestelling bevatte wel de CoolBlue cadeaubon, en niet de actiekorting.

 

Maar, op het moment dat jij die tweede bestelling deed, was de eerste nog actief. Waardoor de nieuwe bestelling automatisch uitvalt, en dus niet doorgevoerd is.

Het abonnement dat uiteindelijk opgeleverd is, is degene met de korting. Je ziet deze korting ook terug op je factuur. 

Betekent dat je de cadeaubon ook niet gaat ontvangen. Het is niet mogelijk om nu alsnog de korting om te wisselen voor een cadeaubon.

 

Ik zie ook dat er vanuit mijn collega's op 30 mei ook een mail verstuurd is naar je met deze informatie. Maar wellicht is die niet goed binnengekomen, check voor de zekerheid je spam map even of de mail daar niet is beland.


Reageer