Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik schrijf uit enig frustratie dus ik hoop dat het allemaal een beetje te volgen is.

 

Na het besluiten over te stappen van onze vorige provider naar KPN Glasvezel ging het bestellen rap. 2 dagen na aanvraag glasvezel kastje en router binnen. Na aansluiting bleek dat de al gemonteerde witte kast, waar glasvezel het huis binnen kwam, defect was gemonteerd dus een monteur laten komen. 

Monteur kwam 3 dagen later aan geen ramp opzich logisch dat dat niet de volgende dag kan. Monteur komt aan en is mijn reparatie aanvraag verkeerd gemeld en hij had een nieuw kastje mee was over de witte kast geschoven moet worden.. hij belde met zn collega en het zou geregeld worden. Het was vrijdag om 16:00 uur dus hij vertelde mij dat het pas de maandag kan worden dat ik gebeld word. Geen ramp kan gebeuren.

Mandag tegen de lunch dacht ik "he laat ik toch maar even bellen misschien zijn ze me vergeten" krijg ik te horen dat backoffice er mee aan de slag zou gaan en ik om mijn rust en stress niveau te behouden ik pas woensdag moest bellen.

Woensdag nog steeds niet gebeld dus ik klantenservice bellen. De aardige mevrouw zei aan te telefoon dat ik geen noodpakket kon krijgen omdat "morgen" dus donderdag een afspraak stond gepland met kpn netwerk om het kastje te vervangen. Als er nog problemen zijn moest ik dan ook kpn netwerk bellen en niet kpn klantenservice.

Donderdag geen monteur tijdens afgesproken tijd,  dus ik belde nu kpn netwerk. De mevrouw aan de telefoon zei dat er helemaal geen afspraak stond. En met wat gemopper heb ik een afspraak gepland voor vrijdag ochtend. En de klantenservice van kpn weer gebeld en gezorgt dat we de noodpakket kregen.

Vrijdag ochtend wordt het nieuwe kastje geplaatst, bij vertrek zei de instalateur dat het soms een uurtje kan duren voordat het kastje geactiveerd wordt en even geduld moest hebben. Die avond was het nog steeds niet goed en krijg ik bij resetten van het glasvezelkastje nog steeds een error. Dus weer klantenservice gebeld. Samen met mevrouw de 2 min reset uitgevoerd. Krijg ik te horen dat het weer bij backoffice ligt om mijn netwerk te activeren.

Nu is het verdorie 14 dagen dat we geen internet hebben behalve de zeer trage 4g modem waar we gelukkig net mee kunnen verbinden met de buitenwereld. En ik ben nog steeds niet gebeld en ik heb nog steeds niet gebruik kunnen maken van mijn welbegeerde gigabit vervbnding. Welk dus wel al betaald is!

 

Kan iemand ons asjeblieft helpen? We worden nogal radeloos…

 

Gr Stryda

 

 

 

Hi @Stryda! Dat is geen goed visitekaartje. Ik help je graag.

Ik zie dat er voor morgen een afspraak staat met KPN Netwerk. Wil je aan het eind van de dag laten weten of er contact met je is opgenomen?

Wat betreft de betaling, ook daar wil ik je bij helpen. Zodra het modem verbinding heeft gemaakt wordt het abonnement gestart. Daarmee ook de betalingen. Omdat het FTU is kapotgegaan na de installatie is dit van start gegaan. Ik wil je aanraden het bedrag niet te storneren, ondanks dat je geen diensten hebt. Ons systeem ziet niet dat je gestorneerd hebt omdat je geen diensten hebt. Die doet automatisch de actie die hoort bij een openstaand bedrag. Bijvoorbeeld herinneringen en incassokosten. 

Wat ik in ieder geval voor je kan doen is het abonnementsgeld vergoeden zodra de verbinding hersteld is.