Skip to main content

Ik ben nu al 1,5 week aan het proberen een abonnement voor TV en internet af te sluiten. 
KPN heeft wel mijn digitenne abonnement beëindigd maar voor de 3e keer is mijn bestelling voor TV en internet geannuleerd. Bij KPN zit ik eindeloos in de wacht. Vervolgens krijg ik een medewerker die het nu echt gaat regelen maar vervolgens krijg ik na een bevestiging na een paar uur weer een annulering. Zondag is er aangeven dat ze het aan een externe partij hebben gegeven en die zou binnen 24 uur contact opnemen om het op te lossen maar nu 3 dagen verder en nog steeds niets gehoord. 
HELP!!!!!

Heeft u het ook een keer geprobeerd via de website? 


 Nee nog niet 


 Nee nog niet 

Probeer het eens zou ik zeggen. Misschien ziet u daar meteen wat het probleem is.


Omdat volgend de KPN mijn abonnement nog ergens “zweeft” ben ik bang dat ik er straks 2 heb afgesloten.


Ok…

Dan moet een KPN medewerker hier naar kijken denk ik...


Wat een ellendige situatie @JaneV ☹️

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Dat heb ik gedaan


Bedankt @JaneV, ik zie dat de voorzichtige conclusie getrokken is dat je bestelling telkens weer geannuleerd wordt omdat de opzegging van je Digitenne abonnement nog loopt. Je hebt Digitenne opgezegd op 14-11 met een maand opzegtermijn, waardoor de opzegging op 14-12 verwerkt zal worden. Die lopende opzegging lijkt nu roet in het eten te gooien 🙁

Er is een achterliggende afdeling geraadpleegd maar ik kan niet zien of er vanuit daar actie is ondernomen of een terugkoppeling is gegeven. Ga ik even achteraan, als ik meer weet hoor je van me! Mocht jij in tussentijd toch iets horen, laat je dat hier dan ook weten?


Ik krijg nu een mail met een bevestiging en een afspraak met een monteur dus ik hoop dat het nu goed komt. Bedankt voor je hulp 


Ah ok! Dat klinkt toch wel positief 🙂