Skip to main content

Na activatie + SMS glasvezel brandt het lampje "Glas" niet op het NT kastje. Via KPN klantenservice naar KPN Netwerk doorgestuurd. Daar krijg ik een computer aan de lijn, maar kom niet verder dan postcode inspreken, computer begrijpt het niet.

 

Kan iemand mij verder helpen?

Hallo @Jeroen3219 haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart de glaskast daarna.

 


@JanD dank voor de tip, helaas nog steeds geen brandend “Glas” lampje.


Iemand anders nog een idee of suggestie?


Hallo @Jeroen3219, ik zie dat er nu een monteur staat gepland voor 23 juni. Er is contact geweest met de klantenservice zie ik. De monteur die langs komt zal normaal gezien de installatie in orde kunnen maken. 


Klopt, vanmorgen bericht gekregen van KPN Netwerk dat dit issue niet onder hun valt, maar voor de provider is. Daarop weer met de KPN klantenservice gebeld, verhaal uitgelegd en inderdaad geholpen door middel van inzet van een monteur op korte termijn.

 

Ben alleen niet heel blij met de kastje - muur - kastje constructie. Dat kan klantvriendelijker, KPN had me niet door moeten verwijzen naar de netwerkbeheerder, ik ben immers klant bij KPN, niet bij de netwerkbeheerder, zeker voor een gloednieuwe aansluiting.

 

In ieder geval dank voor je reactie en ik ga ook van een goeie afloop uit!