Skip to main content

Na een aantal maanden genegeerd te zijn door KPN forum heb ik besloten een nieuwe topic te maken en te wijden aan de serviceverlening tot ik een keer geholpen ben.

Dit is zo belachelijk. Ze verwijzen je naar deze forum, zodat ze die slechte service kunnen verbergen van sociale media. Meeste mensen herhalen zichzelf niet. Deze praathoek is niet een praathoek, maar een muur waar je tegenaan praat. Een probleem die bij overdracht ontstaat zou gemakkelijk op te lossen moet zijn en zeker sinds AVG een norm is geworden en alles tegenwoordig met toestemming moet gebeuren indien gegevens wijzigen maar dient er ook voor een persoonlijke gegevens te waarborgen en niet de delen met derde partij.

 

In mijn geval is er breuk op deze overeenkomst ontstaan omdat mijn factuur nu op een andermans email adres (vorige eigenaar van een KPN abonnement) omdat bij contract overdracht alleen het emailadres ongewijzigd is gebleven en kennelijk met geen mogelijkheid aangepast kan worden. Dit is niet AVG conform!


Als dit zo doorgaat dien ik een klacht in en stap ik over naar een andere provider. Een die wel klachtenservice verleend.


Jullie zijn niet eens telefonisch bereikbaar, alles wat jullie doen is verwijzen naar de website of forum voor antwoorden. Maar wat als ik eens situatie heb of probleem die niet algemeen is als jullie website problemen behandelen of antwoorden geven op standaard vragen?


Ik heb het gehad, het loopt me tot hier met jullie (boven me hoofd). Gefeliciteerd jullie winnen! Ik stap wel over


KPN is prima telefonisch bereikbaar op 0800 - 0402.

Op dit forum helpen klanten elkaar. Moderators kunnen e.e.a. betekenen maar ik begrijp dat er in uw klantgegevens een foutief e-mail adres staat. Vrijwel zeker is dan bellen het meest verstandig.

 


Ja dan gaan we weer van het kastje naar de muur. Telefonisch gaan jullie weer een ander advies geven. Hoezo zou het deze keer anders zijn dan 6 maanden geleden. En waarom word ik op de forum genegeerd tot ik een nieuwe topic maak? Ik laat het wel een andere provider doen wanneer ik overstap, want jullie kunnen dat niet.


Ja dan gaan we weer van het kastje naar de muur. Telefonisch gaan jullie weer een ander advies geven. Hoezo zou het deze keer anders zijn dan 6 maanden geleden. En waarom word ik op de forum genegeerd tot ik een nieuwe topic maak? Ik laat het wel een andere provider doen wanneer ik overstap, want jullie kunnen dat niet.


U begrijpt het niet goed, dit forum is voor en door klanten. Als u “jullie” zegt dan bedoelt u KPN, maar ik ben net als u klant. Net als iedereen hier. Wilt u KPN spreken bel dan het genoemde nummer. Of wacht tot hier een moderator langskomt. Die werkt bij KPN. Als uw gegevens in uw profiel staan dan kan zij/hij wellicht wat voor u betekenen.

 


Hoi @Gerard-2021 .  Ik ben een moderator.  

Wij pakken de topics op in volgorde van binnenkomst. Daarom kan het soms een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt. Het forum is, zoals @Ernst-Jan  als opmerkt in eerste instantie bedoeld om klanten onderling met elkaar in gesprek te laten gaan en elkaar adviezen en oplossingen te bieden.

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld en het laatste contact wat geregistreerd is, is van augustus 2021.  Hier is toen een contracts-overname/wijziging doorgevoerd.

Ik begrijp van jou dat dit niet goed is gegaan?  Wat klopt er niet?


Dan beginnen we opnieuw….

 

Ik heb een contractoverdracht ingediend wat in eerste instantie goed leek te gaan op een enkel belangrijk puntje. Het emailadres kon niet gewijzigd worden.

Deze is en blijft op de email van de originele contract eigenaar. Mijn facturen komen binnen op een verkeerd emailadres. Ik heb het overgenomen, maar ongeacht diverse keren telefonisch of via deze forum, na 5 maanden (december 2021) toen was mijn laatste contact, is het nog steeds tot heden niet gelukt nee. Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te leggen via mijn andere topic, maar dat hele kanaal is zo dood als een garnaal. Ik was het zat en uit het nu hier.

Ik ben hiernaar verwezen om een oplossing te vinden op mijn probleem. Voor klanten door klanten, snap ik inderdaad niet. Ik weet niet beter dan dat ik geholpen wordt door KPN. Daar betaal ik tenslotte voor. Ik zit tenslotte op de KPN forum, dacht ik?

Als betaalde klant wil ik geholpen worden en anders zoek gewoon een andere dienst. Er zijn er genoeg. Ik zit hier duidelijk verkeerd.


Het moet toch mogelijk zijn om dat e-mail aan te passen. Ik ga voor je navragen.


Dat zou je zeggen.. 

Tot zover heb ik het emailadres geprobeerd te wijzigen online, telefonisch en via de app, zelfs schriftelijk mbv een contractoverdracht.

Echter heb ik pas vandaag een bevestiging gekregen van KPN dat er een wijziging heeft plaatsgevonden. Alhoewel ik dan weer gewoon mijn emailadres zie staan, zoals ik dat al altijd heb zien staan. Alleen bleek het toch ergens weer anders te staan gezien het factuur op een verkeerd emailadres (vorige eigenaar) bleef binnenkomen elke maand.

Ik zal laten weten waar het factuur deze maand op binnenkomt.


Die bevestiging kwam van mij.  Ik probeerde even wat. Maar dat werkt niet.

Ik ga contact zoeken met de mensen die contract overnames regelen. 


@Gerard-2021 Als het goed is zou bij de volgende factuur het juiste e-mail adres gebruikt moeten worden. Laat jij weten of dat ook echt het geval is?


Ik zal het laten weten, bedankt alvast!


Ik heb nu inderdaad mijn factuur ontvangen op mijn e-mailadres. Heel erg bedankt voor je hulp!


Super! Fijn dat het gelukt is.