Skip to main content

Na een ingezette overstap naar T-Mobile heb ik deze overstap geannuleerd nav een aan beter aanbod vanuit kpn om klant te blijven.

inmiddels heb ik sinds vorige week maandag al geen internet meer (op de eigenlijke overstapservice) en ben ik vele telefoontjes en beloftes verder. T-Mobile had de lijn ‘gekaapt’ door een technische fout, dit zou inmiddels hersteld zijn. Sinds vrijdag ligt de case bij KPN bij de afdeling Spoed & Herstel, maar de verbinding is nog altijd niet terug online. De lijn is óf vrij, of er kan een spoedaanvraag voor overname gedaan worden.

 

Wat kunnen we doen om dit op te lossen en te versnellen?

Hallo @martijnkoedam vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Gedaan! Van t-mobile heb ik bericht dat de lijn is vrijgegeven eerder deze week.


Hallo @martijnkoedam vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 

Nog altijd geen reactie en geen actieve verbinding.


Hoi @martijnkoedam . Als iets bij spoed en herstel ligt dan heeft interventie van mijn kant helemaal geen zin.  

Dat is de afdeling die speciaal voor dit soort situaties is ingericht.   Helaas is soms niet simpelweg een knopje omzetten. Maar het ligt iig bij de juist mensen. 

 


De vraag is alleen of het er wel echt ligt, ik heb geen idee hoe ik met hun kan communiceren… ik kom dan op deze optie uit…


Hoi @martijnkoedam . Als iets bij spoed en herstel ligt dan heeft interventie van mijn kant helemaal geen zin.  

Dat is de afdeling die speciaal voor dit soort situaties is ingericht.   Helaas is soms niet simpelweg een knopje omzetten. Maar het ligt iig bij de juist mensen. 

 

Zou jij in elk geval kunnen nagaan of het daar daadwerkelijk ligt zoals beloofd was?


Ik heb een aantal jaar geleden in precies hetzelfde schuitje gezeten. Van spoed kwam niks terecht. Ook inderdaad veel telefoontjes en beloftes verder. Na echt heel veel zeuren heb ik een noodpakket toegestuurd gekregen. Een 4G router en Digitenne. Misschien dat je daar eens naar zou kunnen vragen.


@martijnkoedam : 

Uit het centrale systeem:

In behandeling bij het Spoed en Herstel Team. Klantcontact uitsluitend via het Spoed en Herstel Team. Ticketnummer xxxxxxxxx

 

Er is 1-7 ook een SMS gestuurd.  Ben je aan de hand van die SMS ook nog gebeld?

 


@martijnkoedam : 

Uit het centrale systeem:

In behandeling bij het Spoed en Herstel Team. Klantcontact uitsluitend via het Spoed en Herstel Team. Ticketnummer xxxxxxxxx

 

Er is 1-7 ook een SMS gestuurd.  Ben je aan de hand van die SMS ook nog gebeld?

 

Het probleem is dat ik niet in Nederland ben (weten ze ook) dus ik kan niet bellen en personeel kan zich niet identificeren als mij. Ze moeten ‘m gewoon weer ‘aan’ zetten haha. Er is een lopend abonnement en de lijn is vrij…