Skip to main content
Op 13 juni moest ik vermoedelijk een internetverbinding hebben, maar dit gebeurde niet, dus ik vroeg om hulp zodat een monteur naar mij zou worden gestuurd zoals normaal is in deze gevallen. De afspraak met de monteur kreeg ik dinsdag van 12.00 tot 20.00 uur, zoals je kunt zien in mijn verslag, na verschillende telefoontjes, want het kwam om 3 uur 's middags aan, dat wil zeggen een uur later wat was afgesproken en zonder excuus Iemand, niemand kwam aan, toen kreeg ik een telefoontje van de monteur om 3 uur, bewerend verwarring met de tijd, zei dat hij dacht dat de afspraak van 2 tot 4 was en niet van 12 tot 2. De monteur arriveerde en na verschillende Pogingen om verbinding te maken zouden van de centrale KPN moeten een poort openen zodat de nieuwste verbinding in 2 uur zou hebben plaatsgevonden, wat niet gebeurde. Ik bel nog twee keer terug en ze geven me nog een versie van hoe het zou zijn als ik 's nachts mijn verbindingsprobleem zou oplossen. En vandaag is een andere dag en het niet hebben van de juiste verbinding Ik kom om te bellen, duidelijk ongemakkelijk met mijn onzekere situatie van bijna een week zonder internet of televisie en de persoon die mijn telefoon beantwoordde aan KPN te bellen, zei dat hij niet begreep wat ik sprak gerespecteerd door opknoping van de telefoon, na deze te gaan om terug te bellen en bloot te leggen wat er is gebeurd en dan vertel me dat ik moet een beetje later te bellen. Met het oog op deze onaangename gebeurtenissen stel ik voor mij een aantal vragen die ik zou willen delen met dat prestigieuze bedrijf en dat zijn ze; 1) wat is de service die KPN biedt wanneer zij de naam van dit bedrijf hoog moeten houden, zij vervullen hun rol en betrokkenheid bij het bedrijf en de klanten niet. 2) omdat ik vandaag ben gediscrimineerd, wat niet gebeurde toen ik een serviceaanvraag deed of toen ik ontelbare keren belde om te worden geholpen bij de installatie van diensten die waren beloofd en niet werden nagekomen. Natuurlijk is mijn gebruik van de Nederlandse taal niet de beste, maar als ik zo ver ben gekomen, is het omdat het zo slecht is. Ik hoop dat mijn situatie zo snel mogelijk wordt gecorrigeerd omdat ik de apparaten naar het filiaal Zuidplein moet terugsturen en door moet gaan met het oplossen van deze diensten naar een ander leveranciersbedrijf. Wachtend op correcties zodat mijn situatie tot wasdom komt zeg ik gedag,
Hoi Jani. Welkom op het forum!

Dank voor je bericht en ondanks dat Nederlands niet je moedertaal is, snap ik de inhoud van wat je geschreven hebt! Zo te lezen gaat het allemaal niet zoals het hoort en ik begrijp dat je momenteel zonder diensten zit? Tevens lees ik dat men de verbinding verbrak omdat ze je niet begrepen? Dat lijkt mij een kwalijke zaak. Ik wil heel graag voor je kijken of ik je hier bij kan helpen.

Kun je je profiel invullen en mij een seintje geven?

Staat er trouwens wel een nieuwe monteurs afspraak gepland? Alle info is welkom.
Ik heb niks meer gehoord. Kun je reageren op mijn eerdere bericht? Ik wil je graag proberen te helpen!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
In de laatste week had ik het geluk dat een jonge vrouw die Spaans sprak de gelukte was en de volgende dag stuurde ze me een doos met internet en gratis mobiele tv en totdat mijn probleem was opgelost. SUPER!



Vandaag werd ik bezocht door een monteur die me een uitstekende service gaf, alleen maar om je een ​​idee te hebben, eindigde om negen uur 's avonds, nadat om achttien waren aangekomen en alles achterliet op de juiste manier verbonden met internet en TV.



Heel erg bedankt voor uw aandacht en ik hoop dat u met veel plezier kunt blijven genieten van uw gewaardeerde diensten
Hoi Jani! Ik ben erg blij dat het allemaal toch is opgelost!

Diviértete con internet y televisión! :-)

Als je in de toekomst nog meer vragen hebt, stel ze gerust!
Hartelijk bedankt.



Muchas gracias Erwin 👍