Skip to main content

Hoe kan het dat na het gebruik van de WiFi manager mijn internet snelheid omlaag is gegaan? En wat kan ik er aan doen om mijn internetsnelheid weer te verhogen? 

Hoi @IngeM . Welkom op het forum.

Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. De wifi manager past een aantal dingen in het modem aan op basis van jouw input en een aantal metingen. Soms maakt ‘ie daarin ook wel fouten.  Heb je geprobeerd om de wifi manager daarna nog een keer te laten draaien?


Hoi Erwin, dat heb ik gedaan, helaas zonder succes. 
 

met vriendelijke groet, Inge


Daarnaast als ik de WiFi manager weer probeer stopt hij bij checken modem wanneer ik heb aangegeven dat ik op alle drie de verdiepingen een goed internet wil hebben en nog geen tweede WiFi-punt wil installeren. Eerst wil ik de snelheid weer terug. 


Ik heb net weer speedtest kpn glasvezel gedaan, nu wel weer op 200 alleen WiFi manager geeft steeds aan dat mijn modem te traag is? 


Vreemd hoor. Dat spreekt elkaar dan behoorlijk tegen. Maar de snelheid is momenteel dus goed? 


Ja, als ik de speedtest van KPN doe wel, maar de wifimanager geeft zoals eerder aangegeven andere berichten.