Skip to main content

Na een geplande onderhoudsbeurt hier in de buurt (30/11) heb ik geen internet en tv meer, mijn WiFi is weg. Heb alles al minstens 6 keer opgestart (inclusief de router, glasvezelkastje) maar niks helpt. De oorzaak ligt niet bij mij lijkt mij na deze onderhoudsbeurt (niemand in mijn woning geweest), buren hebben geen problemen. Ik kan pas zaterdag een monteur krijgen (3 dec) en contact via social media/klantenservice lijkt ook geen middel waarbij ik reactie krijg....en nu?

@Die kleine Dat is natuurlijk niet leuk. Er is dus al een monteur gepland om dit na te kijken? Ik ben bang dat als het om een storing op locatie gaat ik dit niet kan versnellen. Dan is het toch zaak om de monteur lang te laten komen. Ik kijk graag even wat de stand van zaken is. Zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunne geven? Dan kijk ik even!


Ik heb zojuist idd maar een monteur gepland, het routekastje maakt nu ineens ook nog herrie. Heb de benodigde gegevens aangevuld

Gr. Inge


Hoi Inge. Ik zie de afspraak staan dus dat gaat goed. We zullen dat dan even moeten afwachten. Wat voor een geluid maakt het kastje dan. Als je het niet vertrouwt dan kun je deze altijd even afkoppelen van de stroom.

 


Hoi, was er al bang voor dat niemand mij morgen telefonisch verder kan helpen. Vraag me namelijk af hoe het kan dat dit alleen bij mij het geval is na dit geplande onderhoud. Dan hoop ik maar dat de monteur op goed geluk alles bij zich heeft om eea te repareren (gaat diegene ook over evt routerkastje als dit het nu blijkt te zijn??) Had de stroom al ontkoppeld, leek me niet zo veilig met dit geluid/hysterisch flikkerende licht…

 

Gr. Inge


De monteur heeft alles bij zich om de verbinding te herstellen Inge, verstandig dat je het dan hebt afgekoppeld. Ik heb op het nummer in jouw profiel een noodbundel van 100 GB geactiveerd. Je kan je telefoon dan even als hotspot gebruiken als alternatief.Â