Skip to main content

Ik kreeg afgelopen week een mail dat KPN gratis onze internetsnelheid heeft versneld. Super natuurlijk! Maar sindsdien doet de WIFI het niet meer. We kunnen met geen enkel apparaat verbinding maken. Ik heb alle probleemoplossers op de site geprobeerd maar niks werkt. 

Op de experiabox v10 staat het lampje van wireless wel aan en ik kan ons netwerk wel zien, maar er geen verbinding mee maken. Op mijn iPhone geeft hij aan dat ik een onjuist wachtwoord heb terwijl we dit niet hebben veranderd (op mijn laptop geeft hij dit niet aan, alleen dat hij geen verbinding kan maken). Als ik op de site probeer ons wifi wachtwoord te wijzigen krijg ik een melding dat dit nu niet kan en ik het later opnieuw moet proberen.

 

Ik heb zojuist proberen te bellen met KPN maar ik kreeg alleen een digitale stem te horen die aangaf dat ik online de probleemoplosser moet doen en toen werd de verbinding verbroken. Ik weet niet hoe ik het nu moet oplossen.

Hi @Puck2901! Welkom op het forum. Vervelend dat het niet wil lukken met de wifi. Hoe staat het er nu voor? 

Verder wordt doorverwezen naar de probleemoplosser omdat dat dit soort problemen vrijwel altijd oplost. Heb je deze stappen al gevolgd? Zoals het resetten van het modem

Als dat niet helpt, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. 

Als laatste klopt het dat in sommige gevallen de verbinding automatisch verbroken wordt. Bel je kort daarna nogmaals krijg je de vraag of het over hetzelfde probleem gaat. Antwoord je daarop “Ja” dan wordt je doorverbonden met een medewerker.