Skip to main content

Na de laatste up date is het interactieve tv ontvanger kapot gegaan! Later hadden we compleet niks meer! geen internet geen vast telefoon, geen interactieve tv niks! dan ga je bellen, krijg je een telefonist/ste die er alles aan doen om je tot dienst te zijn. Elke keer is er weer een pleister er op geplakt maar de volgende dag een niet internet niet  tot nu is de ontvangst van internet (op zijn Hollands gezegd niet goed!) valt weg en er is geen wifi in huis.

Jullie service zwaar teleur stelend omdat je geen klacht kan indienen om jullie slechte! service wakker te schudden!   

Dit word een half jaar ploeteren voor dat ik met gierende banden kan vertrekken!

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hallo @100ste boze klant ,

 

Jullie service zwaar teleur stelend omdat je geen klacht kan indienen om jullie RUK! service wakker te schudden!   

 

Een klacht kun je dus gewoon via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


als je een v12 modem hebt van kpn, hierin is een firmware update geweest wat voor de nodige problemen kan veroorzaken bij diverse klanten van kpn.

KPN is hiervan op de hoogte, van wat ik heb begrepen (mits het van toepassing is voor je), zou deze omgeruild kunnen worden om de problemen op te lossen.
Van de itv kastje, deze zou omgeruild moeten worden als deze echt defect is.


Hi @100ste boze klant. Dat klinkt allemaal niet goed. Wat @Casper9561 zegt klopt inderdaad. Meer informatie hierover kan je vinden in ons topic over de Box 12 update. Ik zou je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik voor je kijken of het in dit geval alleen de update is of niet. Ik zou je willen aanraden in ieder geval het topic door te nemen en te kijken of dit is wat ook bij jou speelt. Ik zal zodra je profiel is ingevuld voor je kijken wat ik kan doen om naar een stabiele verbinding toe te werken.Â