Skip to main content

Kabel kapot getrokken vorige week di.Na herhaaldelijk bellen hebben ze dat gemaakt. Het werkte nog steeds niet weer bellen klantenservice/netwerk. Vanalles moeten testen thuis kwam er na herhaaldelijk bellen maandag een monteur. Nee het zat niet binnen.Di weer bellen kwam er weer iemand anders 49 mt van mijn huis zit er ook nog n breuk. Kon hij niet maken. Vanmorgen weer gebeld tussen 12 en 2 monteur niemand gezien.Hele middag onderhand gebeld netwerk/kpn zelfs naar de planning netwerk. Ik ben het zo beu. En t werkt nog niet. Ik kan niet thuiswerken/ moet geregeld thuis zijn voor die monteurs. Wie betaald dit? Door een fout van anderen zit ik al anderhalve week met de gebakken peren.KPN dit is toch niet normaal!!

Hoi @Petravw, welkom hier. 

Ik begrijp heel goed dat je baalt. Je verwacht dat het opgelost wordt, maar dan blijft het probleem. Blijkt er dus nog een breuk te zitten. Het oplossen daarvan lijkt lastiger. 

Heb je daar nog wel weer contact over gehad? Of is er nu weer een monteur geweest?

Zo niet, kijk ik graag eens mee. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi

Ze wilden maandag weer n monteur langs sturen terwijl er iemand aan het werken was in dat gat(waar ons probleem) zat. Die mijnheer (was van een andere afdeling) aangesproken en die heeft het voor ons gemaakt. Hij vond het niet normaal hoe er met ons omgegaan was. Ik ben hem dan ook zeer dankbaar hiervoor. Er zaten nog 2 problemen schijnbaar die hij verholpen heeft. Hoe simpel kan het zijn. Hij belde zelfs gisteravond nog of het werkte. Alle lof maar niet voor planning netwerk bah bah.


Dat is fijn zeg. Blij te lezen dat het weer werkt. Die meneer heeft goed werk geleverd anders zat je dus nog een weekend zonder terwijl dat niet nodig was. 

Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten. Voor nu een fijn weekend gewenst.Â