Skip to main content

Goeie dag,

ik probeer het maar op deze manier, want klantenservice kan me niet helpen blijkbaar, want na uren aan de telefoon word me elke keer belooft dat de modem word verstuurt maar ik ontvang nooit wat. Vorig jaar rond juli/augustus hebben ze de glasvezel kabel bij mij naar binnengetrokken en een kastje aan bevestigd ook is deze verbinding aantal weken later getest en werkte prima. ik zou alleen nog een pakket moeten ontvangen met de nieuwe modem. Tot de dag van vandaag weet ik totaal niet waar ik aan toe ben. met klantenservice word ik of van het kastje naar de muur gestuurd tussen kpn of kpnnetwerk of ze weten het niet of ze beloven het te versturen en doen het niet. ik hoop dat ik via deze manier wat duidelijkheid kan krijgen over waneer ik mn glasvezel kan gaan gebruiken. als het geregeld kan worden heel fijn dan hoef ik niet over te stappen naar een andere provider.

 

MVG, D. Christ

Hi @Zankurai! Welkom op het forum. 

Een modem omwisselen doen we alleen als deze kapot is. Of als deze niet meer geschikt is voor het type abonnement of verbinding. Daarnaast is het zo dat bij het sturen van een nieuw modem wordt gekeken naar de geschiktheid en beschikbare voorraad. Een specifiek type modem beloven kan dus niet. Als een medewerker dit gedaan heeft klopt dit niet. 

Wil je nog wel aangeven welk type modem je hebt? Als deze te oud is om volledig gebruik te maken van je abonnement wissel ik deze voor je om. 


Het is een oude v8 modem nog van telfort, deze gooit me ook regelmatig van internet af. er is ook niet specifiek een type modem belooft alleen dat ik een nieuwe zou ontvangen daar heb ik ook een email over gekregen. nooit een track en trace ontvangen . of een update van hoe en wat. alleen elke keer de belofte dat ik het dan of dan kan verwachten.

dus ik zou heel graag willen weten hoe en wat.


Probeer de WiFi Manager eens. Deze zal u een nieuw modem toesturen:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm


@Zankurai de Experia Box V8 kan ik voor je omwisselen als deze problemen geeft. De tip van @Nick83 zal ook lukken. Die hoort dat ook te zien. 

Lukt het via de Wifi Manager niet, vul dan je profiel in. Maak ik het voor je in orde. 


ik zou vorig jaar automatisch overgezet worden naar glasvezel, maar nadat de kabel bij mij naar binnen is getrokken in augustus alst goed is, heb ik niets meer vernomen. ik zou nog een brief ontvangen van waneer de monteur alles komt installeren, maar niets meer over gehoord sind aug. klantenservice geeft me geen duidelijk heid over wat er gaat gebeuren of waar het mis is gegaan, maar belooft het pakket op te sturen. Kreeg wel een email met volg uw bestelling op 8 maart maar daar staat niets in over waneer ik het kan verwachten. mn v8 modem zou volgens de klantenservice ook niet werken op mn glasvezel kastje.  Dus ik weet nu eigenlijk niet wat nu de bedoeling is. 

Hopelijk kunt u mij helpen.


@Zankurai wil je toch je profiel in dit geval invullen? Anders kan ik je gegevens niet inzien. 


Ja is goed, heb ik gedaan.

 


@Zankurai ik zie dat er op 6 maart een bestelling is geplaatst om je pakket te updaten naar glasvezel. Deze bestelling staat nog open. Hierdoor kan ik nu geen nieuw modem sturen. 

Wel heb ik een ticket aangemaakt omdat dit proces al afgerond had moeten zijn. In dit dit ticket heb ik ook aangegeven dat je een te oud modem hebt. Ik vertrouw erop dat ze tijdens dit proces je modem vervangen. 

Mocht dit om welke reden dan ook toch niet, doe ik dit na de wijziging alsnog. Maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat dit niet nodig gaat zijn. 


Bedankt voor uw hulp, ik waardeer het.

Helaas werd mij vertelt dat het nog een jaar kan duren.

Het probleem schijnt te liggen bij glaspoort of kpn netwerk, er staat ook niets gepland en glaspoort had ook niet doorgegeven dat ze het glasvezel kastje al hadden geinstalleerd  . helaas kan niemand daar wat aan veranderen en moet ik gewoon wachten.

 

Bedankt voor het proberen in iedergeval.


@Zankurai oh, jeetje! Is wel je modem in dit proces omgewisseld door de behandelende medewerker?