Skip to main content

Afgelopen nacht heeft KPN een meshupdate van het modem (experia box v12)uitgevoerd, hierover is een sms bericht verstuurd door kpn. 
Het is nu niet meer mogelijk in te loggen op mijn router. Het wachtwoord is onjuist. Blijkbaar is er een reset van het wachtwoord gebeurd. Met welk wachtwoord kan in inloggen? 
In het sms bericht geeft KPN een link naar meer informatie: kpn.com/meshupdate, echter daar wordt niets hierover vermeld.

 

 

Dat is vreemd @cawi , de KPN Box 12 is nog niet aan de beurt voor de mesh update. KPN is op dit moment eerst bezig met de mesh update voor de Experia Box v10A.

Heb jij soms eerder een v10A gehad en recent overgegaan naar de KPN Box 12? Het lijkt mij dat je door een fout in de KPN administratie deze sms hebt ontvangen.
Lukt het niet om met het Admin password van het etiket aan de achterzijde in te loggen in de webinterface? Als de Box 12 gereset is, dan moet dat lukken.

 

Update 02-11-21

Voor meer informatie over de KPN Box 12 mesh update:

Admin: bericht geüpdatet


Hoi @cawi, de meshupdate is zoals Ruud al zegt alleen op de V10a uitgevoerd. Op de KPN Box 12 is hiervoor geen update beschikbaar. Heb je de reset die hij noemde al gedaan? Heb je daarna het wachtwoord dat achterop staat kunnen gebruiken?


Inderdaad onlangs experia v10a omgeruild voor 12a. Wel vreeemd dat dit niet in administratie kpn is gewijzigd. Heb met admin ww op achterzijde box kunnen inloggen.


Duidelijk @cawi , dan loopt die administratie wat achter. Maar ook de verdeling in batches voor de update van de v10A modems is waarschijnlijk al wat langer geleden opgesteld.
Het heeft elkaar gekruist denk ik, want ik ben dit al eerder tegengekomen op het forum.

Mooi dat je weer kon inloggen, dan is de Box dus toch gereset.


Ik zie de Box 12 in de administratie staan hoor, dat is goed gegaan. Vermoedelijk was de lijst voor de update al aangemaakt voordat het modem bij jou werd vervangen, wat Ruud ook al vermoedde. Goed om te lezen dat het met het wachtwoord achterop het modem is gelukt om in te loggen! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.