Skip to main content
Beantwoord

Na modemupdate werken Atag One thermostaat en de Ring deurbel niet meer

• March 28, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Na de laatste update heb ik problemen met atag one thermostaat en de ring deurbel zijn voor 2,4 ghz en modem  is 5 ghz. extra wifi 2ghz werkt niet

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom op onze Community ​@Homb.

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de suggestie van ​@JanD. Het kan ook helpen om je modem eens te herstarten (stekker 30 seconden uit het stopcontact) of anders een reset te geven, als het na een update niet helemaal lekker werkt. Kom je er niet uit of als je nog vragen hebt, laat dan ook even weten welk modem en welke softwareversie je nu hebt. Alle details zijn welkom, zo kunnen we je hier beter op weg helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 28, 2025

Beste ​@Homb kijk eerst eens of de software van de apparaten en de apps bij is.

Zet de apparaten terug in hun fabrieks-instelling en installeer dan als nieuw uit de doos.

Dan moet het meestal wel lukken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom op onze Community ​@Homb.

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de suggestie van ​@JanD. Het kan ook helpen om je modem eens te herstarten (stekker 30 seconden uit het stopcontact) of anders een reset te geven, als het na een update niet helemaal lekker werkt. Kom je er niet uit of als je nog vragen hebt, laat dan ook even weten welk modem en welke softwareversie je nu hebt. Alle details zijn welkom, zo kunnen we je hier beter op weg helpen.