Skip to main content

Ik heb vorige maand een nieuw ip adres gekregen.  Zou daar geen last van ondervinden. Drie dagen geen internet, technische dienst en 2 monteurs later deed alles het weer. Nu krijg ik weer een email van de KPN dat ik weer een nieuw ip adres krijg. Ik houd mijn hart vast. Kan niemand bereiken met de vraag waarom. Wat een verschrikkelijke organisatie. 

Hallo @Medelina gratis bellen met 0800 0402.

Een wijziging van een IP-adres geeft in de regel nooit problemen. Er wordt ook bijna nooiit een IP-adres gewijzigd, meestal bij overgang van koper naar glas of om andere technische redenen voor KPN.

Officieel heeft een particuliere klant geen vast IP-adres, maar wijzigt in de praktijk zelden, behalve om eerder genoemde redenen.

 

 


Bellen naar 0800 0402 heeft geen zin gehad.

Het is de tweede wijziging binnen 1 maand. Glasvezel had ik al.


Hi @Medelina en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je dit spannend vindt als de vorige omzetting al voor problemen zorgde. 😕

Hopelijk gaat het nu wel goed. Mochten er toch problemen ontstaan en de diensten uitvallen, bel dan meteen met ons via 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar! 

Het IP adres wijzigt niet vaak, maar we kunnen hier geen garanties op geven. Bij wijzigingen in het netwerk kan het IP adres veranderen (zoals JanD aangaf). Het klinkt alsof het bij jou net pech is dat dit zo vaak kort achter elkaar gebeurt. Hopelijk is dit de laatste keer!