Skip to main content

Alhoewel kpn al mijn vroegere telfortnota‘s kan inzien is mijn maandnota toch gewijzigd. Bovendien wordt contact hierover bemoeilijkt-; geen rechtstreeks contact met afdelinging. Kom kpn doe je werk en corrigeer de nota.

Welkom bij ons op het forum @barluc. Als jouw abonnement is overgezet van Telfort naar KPN en je zelf niets hebt gewijzigd, horen de voorwaarden gelijk gebleven te zijn. Wat is er precies veranderd op jouw factuur? Dat kan ik nog niet uit je bericht halen. Op je forumprofiel zie ik ook nog geen gegevens staan, waardoor ik ook nog niet met je mee kan kijken. Zou je het kunnen toelichten en je profiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik de factuur ook bekijken.


Zojuist profiel verder ingevuld, waardoor de nota‘s en de wijziging duidelijk wordt.

Graag uw correcties overeenkomstig de Telfort-afspraken.


Hallo @barluc 

Wat is er precies veranderd op jouw factuur? Dat kan ik nog niet uit je bericht halen. 

Kun je antwoord geven op de bovenstaande vraag die @Jasper je stelde?

 


Dat  is wat kpn moet uitvogelen; ik heb te maken met een prijsstijging van meer dan 10%.


Hallo @barluc , het is toch simpel om de TFT-factuur en de KPN-factuur naast elkaar te leggen, dan zie je meteen de verschillen en die kun je kenbaar maken.

Dan kan een moderator er in duiken en nazien wat er we of niet klopt.

 

 


Bedankt voor de gegevens @barluc, daarmee heb ik de facturen vergeleken. Er is zoals ik eerder noemde niets veranderd in de voorwaarden. Je had bij Telfort 12 maanden korting op het abonnement en 6 maanden korting op het onderdeel bellen. Beide kortingen lopen tot 17 december, de nieuwste factuur loopt tot 26 december dus je hebt een deel van die korting gekregen, op de volgende factuur heb je ze helemaal niet meer. 

Afgezien van die aflopende kortingen is er niets aan het abonnement veranderd en is alles gelijk gebleven. Als Telfort niet samengevoegd was met KPN zouden de kortingen ook aflopen.


Het lijkt er op dat ik kpn een excuus moet maken. „Lijkt“ omdat het contract (ingangsdatum) niet getoond wordt en alleen gesproken wordt over x maanden korting. Hierdoor kan ik niet met een oogopslag zien wat op dit moment voor mij van toepassing is. Wellichten suggestie voor een volgende versie van mijn kpn?


Als je het contract erbij zoekt dan kun je exact zien op welke datum dit is ingegaan + de kortingen


Geen probleem @barluc, het belangrijkste is dat alles nu duidelijk is :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.