Skip to main content

Sinds een aantal weken geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN. Volgens de monteur een uitstekende keuze omdat glasvezel veel sneller en betrouwbaarder is dan de kabelverbinding van Ziggo. 
 

De praktijk is echter anders. Dagelijks valt het internet even weg, beeldkwaliteit valt regelmatig tegen (heb geen voetbalwedstrijd fatsoenlijk kunnen kijken) en ook het thuiswerken gaat niet zonder problemen. Regelmatig de verbinding kwijt waardoor ik geen teams afspraak kan voeren. Zwaar frustrerend en veel spijt dat ik voor jullie aanbieding heb gekozen. 
 

Met jullie app al diverse keren de modem opnieuw opgestart, maar het helpt niets. 
 

Graag jullie hulp om dit probleem op te lossen, anders wil ik mijn contract terugdraaien omdat het product wat jullie zouden leveren niet voldoet. 
 

ik hoor graag van u. 

Dit is toch wel bijzonder.  Heb je het over wifi of over de bekabelde pc of laptop?


Hoe heb je de tv aangesloten en om wat voor decoder gaat het? Valt het beeld weg of is de resolutie laag? 


Wat valt er precies weg? Als je een ping doet naar 192.168.2.254, komt deze dan aan tijdens een storing?

En komt een ping naar www.google.nl ook terug met een antwoord?

Je geeft aan verbinding down, maar dat is nog al een breed begrip.


Hi @SLH en welkom op het forum! 

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande vragen. Doorloop ook de stappen voor internetproblemen. Ik ben benieuwd of de oplossing daar al tussen zit. 🙂