Skip to main content

Hallo,

Vandaag is een nieuw abonnement in gegaan voor Hussel 1 gigabit op glasvezel met ExperiaBox 12. Voorheen had ik Internet Standaard 100Mb/s op glasvezel met ExperiaBox 7.

Op het moment van ingaan van het nieuwe abonnement werkt het internet niet meer. Op de glasvezelkast brandt het ledje Glas ook niet meer (ook niet na reset met 15 minuten wachten).

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Hallo @Verhoeven45 , heb je een SMS of mail gehad van KPN dat de glasverbinding is opgeleverd?


@Verhoeven45 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je gegevens al had ingevuld, dus ik heb het even voor je gecontroleerd. 

Ik zie dat er een monteur gepland staat voor morgen 10-11-2021 tussen 17:00 en 19:00. Was je hier zelf ook al van op de hoogte gebracht? 


@JanD Mailtje (om 08:45) ontvangen idd,  dat het nieuwe Hussel abonnement is geactiveerd en vanaf nu te gebruiken is.

@Rutger_ Klopt, hiervan ben ik op de hoogte. Misschien is het echter een probleem wat mogelijk zelf ook op te lossen is, vandaar!


Hallo @Verhoeven45 , dan is de lijn dus al wel klaar om gebruikt te worden, maar moet de monteur nog de lijn met geschikte apparatuur,  de glaskast, activeren, morgen.

Succes.

 

 


@Verhoeven45 Helaas was het geen probleem dat eerder zelf op te lossen was. In de wijkcentrale moest door de monteur nog iets omgezet worden. 

Als ik het goed heb gezien dan werken de diensten op dit moment. Klopt het dat alles naar behoren werkt op dit moment? :)