Skip to main content
Beantwoord

Na reset Box 12 kan ik met mijn laptop niet verbinden met wifi. iPad en mobiel werken wel.

• January 29, 2022
  • 8 reacties
  • 146 keer bekeken

Nadat ik de experia box 12 een reset heb gegeven in het kleine gaatje en het lampje ging daarna inderdaad op rood maar na 15 min gewacht te hebben pakt hij niet de key code die achter op de box staat. Wat kan ik nog meer doen?

Beste antwoord door Anonymous

Wil je eens de wps knop indrukken en dan kijken of een laptop wil verbinden(je moet wel binnen 2 minuten na het indrukken van de WPS Knop verbinding maken).?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• January 29, 2022

Heb je eerst een ander modem gehad?Zo ja,Vul daarvan het wachtwoord dan eens in.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2022

Ja ik heb inderdaad hiervoor een andere modus gehad maar dat was niet bij kpn

• Antwoord
  • January 29, 2022

Wil je eens de wps knop indrukken en dan kijken of een laptop wil verbinden(je moet wel binnen 2 minuten na het indrukken van de WPS Knop verbinding maken).?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2022

Het rare is mijn mobile en mijn IPad hebben gewoon WiFi na de reset alleen mijn laptop die ik heb laten opschonen pakt de wifi niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2022

Waar zit deze WPS knop? Op de experiabox?

• January 29, 2022

Waar zit deze WPS knop? Op de experiabox?

aan de zijkant van de box 12.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Klepperdepep, welkom op ons forum! Is het nog gelukt je laptop te verbinden met je box 12?

Edit 08-02: We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 8, 2022

Het probleem is idd inmiddels opgelost, dank voor je hulp in deze 👍