Skip to main content

Ik heb 18.10 mijn internet verhoogd vN 50 nar 200... sindsdien is alles trager... werken de twee versterkers (ooit van telfort) niet meer en is mijn experia wifi point helemaal niet meer werkzaam...... kpn is heeeeelllll slecht bereikbaar en ik ben er wel een beetje heel erg klaar mee... hoe nu verder??.

Om dan maar met de bron te beginnen..werkt het modem wel goed?


Volgens de knp hulp systemen wel.. en deed het voorheen ook prima. Ik had nog een oud telfort abonnement misschien gaat daar iets mis en zijn mijn versterkers op afstand uitgezet?????


Welk modem heeft u?


Experia 12


Probeer deze Servicetool -> https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/wifi-doet-het-niet.htm


Ai, als je gaat voor een snellere verbinding, is het natuurlijk heel erg zuur dat alles juist trager wordt en minder goed werkt 🙁 Dit is hoe dan ook niet de bedoeling @Patrick deventer, de extra apparatuur die je voor de verhoging aangesloten had hoort gewoon te blijven werken.

Je geeft aan dat je een Experia Wifi hebt en 2 andere versterkers en dat ze het alle 3 niet meer doen. Hoe gaat dat precies? De Experia Wifi is helemaal niet meer werkzaam zeg je, bedoel je daarmee dat hij ook niet meer aan gaat? 

Wellicht komen deze vragen te laat en heb je alles inmiddels weer werkzaam gekregen via de servicetool uit het bericht hiervoor. Als dat het geval is horen we het uiteraard ook graag, zodat we weten dat je problemen opgelost zijn 🙂


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!