Skip to main content

Paar dagen geleden software update modem geweest. Sinds die tijd heb ik op 1 van de 2 superwifi vervelende kortdurende wegvallende wifiverbinding. Erg vervelend als je lekker naar Netflix zit te kijken.

Heb al een paar keer het wifipunt opnieuw opgestart, levert geen resultaat op. Wat kan ik nu nog doen om het probleem op te lossen?

Hoi @Carola49 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat de wifi slechter is geworden. Om je goed te kunnen helpen heb ik meer informatie nodig.

Wat voor experiabox heb jij thuis staan? Kun je mij ook vertellen hoeveel superwifi's je in gebruik hebt en waar die ten opzichte van het modem staan?


@Erwin_ Excuus voor late reactie, in de lappenmand gelegen. Hoop wel nog reactie te krijgen, want probleem is er helaas nog steeds.

Ik heb de KPN box 12 die staat in de meterkast buiten het appartement, 1 superwifi staat in de woonkamer (geeft geen problemen) en 1 superwifi in de slaapkamer, geeft wel problemen. Om de haverklap klapt de wifi verbinding er uit. Werkte prima totdat ik die update kreeg.

 


Ik zie dat mijn klacht in het rijtje van de vele klachten past die er zijn na de update. En ik lees ook dat de update niet terug gedraaid kan worden. Leuk, not.

Maar hoe kom ik nu van dit probleem af? Ander modem?

Of is er een simpele manier om die superwifi in de slaapkamer weer GOED werkend te krijgen?


@Carola49 . Ik hoop op korte termijn een oplossing voor jou te hebben. 

Houdt even dit topic in de gaten: 

Â