Skip to main content

Ik heb een probleem met het modem. Na een lange stroomonderbreking gaat mijn modem van groen op rood. 

Ik heb hem tig keren herstart, de bekende kabels los en vast gedaan. Maar helpen ho maar.

 

De tv ontvanger geeft een code 846

 

Toen Liander de stroom er weer opzette hoorde ik alles weer aan springen, ik moest een software update doen van het tv kastje en nu werkt het modem dus niet meer.

 

Graag hulp.

@CarolaN1972 heb je een glasvezel aansluiting. Zo ja maak dan je glasvezelkastje voor 2 minuten spanningsloos en zet hierna de stroom er weer op. Zo niet bel 0800-0402 (gratis) klantenservice KPN. Grote kans dat je modem defect geraakt is door de stroomonderbreking. 


Nee, ik heb het normale internet.


@CarolaN1972 bel 0800-0402 (gratis) KPN klantenservice. Misschien is er een storing of je modem is defect. 


Goedemiddag @CarolaN1972 en dank voor je bericht :)
Wat is op dit moment de stand van zaken en heb je hier ook nog contact over gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat is hier precies uitgekomen? Mocht het probleem nog steeds spelen, laat me dit dan weten zodat ik hier dieper voor je in kan gaan duiken!


Hallo Jan, 

Het probleem is sinds 16:30 vanmiddag opgelost. Liander had in de straat een kabel van KPN geraakt tijdens werkzaamheden. Vanaf vrijdagochtend zonder internet, tv, en telefonie gezeten.

Gelukkig is het opgelost, maar zolang zonder zitten is niet handig. 

Dank voor je reactie.

Fijne middag!

 


Hallo Jan, 

Het probleem is sinds 16:30 vanmiddag opgelost. Liander had in de straat een kabel van KPN geraakt tijdens werkzaamheden. Vanaf vrijdagochtend zonder internet, tv, en telefonie gezeten.

Gelukkig is het opgelost, maar zolang zonder zitten is niet handig. 

Dank voor je reactie.

Fijne middag!

 

Heel fijn om te lezen @CarolaN1972 en ook bedankt voor deze update. Dat zijn nooit leuke of wenselijke situaties dus ik ben blij dat het euvel inmiddels is verholpen! En uiteraard jij ook nog een fijne dag toegewenst, hopelijk kun je nog lekker even van de zon genieten :)