Skip to main content

Na een stroomuitval thuis geeft mijn expediabox v10 een oranjelampje bij services en via het tvkastje zie ik op mijn scherm foutcodes 840,845 en 846.

Heb superwifi en heb deze losgekoppeld samen met de stroomkabels van de exp.box en tvkast..

Ik heb volgens mij alles geprobeerd…

Wie o wie weet wat ik nog kan doen?

Gr Jane

Dag @JANE81278 is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Ik heb "herstel" lang ingedrukt omdat als ik er kort op drukte er niks gebeurde maar ik heb herstel dus lang ingedrukt en nu knippert het oranje lampje...is dat een goed teken?

 


Ja, zo'n kabel met gele kop


Nou nee er zou helemaal niets oranje moeten zijn. Kan je alle aangesloten stekkertjes eruit trekken en dan nog een keer op herstel drukken? Ben benieuwd wat er dan gebeurd. 


Dat ik naar de exp.box liep had ik nu een rood lampje, maar ik heb nu alle stekkers eruit gehaald( behalve de stroomkabel) en nu brand alleen het power lampje...


Ik heb de glasvezel kabel er ook in gedaan aangezien het om het internet gaat en daarna weer op herstel gedrukt en nu knippert ie weer oranje


Glasvezel kastje heeft trouwens 2 groene lichtjes


Het lampje werd weer rood, heb daarna de stroom van het glasvezel kastje gehaald en er later weer opgezet en de rode kabel weer terug in de exp.box gedaan en weer op herstel gedrukt en t oranje lampje knippert weer

 


Is er een lampje op het glasvezelkastje wat niet brandt?


Het alarm lampje

 


Het alarm lampje

 

Hallo @JANE81278 , kunt u kijken of er bij de rode poort op de experiabox ook 2 kleine led’tjes branden? (Aan rechter en linkerzijde van de poort). Misschien even foto van maken.


Er branden geen lichtjes

 


Er branden geen lichtjes

Ah dat hoort niet zo, zou u die rode kabel uit het glasvezelkastje willen halen en in Ă©Ă©n van de gele poorten op het modem willen doen? (I.e een uiteinde in de rode poort op het modem en een uiteinde in de gele poort), gaan de lampjes bij de rode poort dan wel branden?

 


Er branden nu wel lampjes

 


Het gaat niet goed. Heeft u het glasvezelkastje al twee minuten van de stroom gehaald?


Nee, ga ik nu doen


Hij is weer opgestart en er branden weer twee groene lampjes op het glasvezel kastje.

Maar moet ik nu de rode kabel weer uit de groep poort halen en m weer in t glasvezel kastje doen?


Al er op het modem nu nog steeds oranje of rode lampjes branden dan raad ik je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Hij is weer opgestart en er branden weer twee groene lampjes op het glasvezel kastje.

Maar moet ik nu de rode kabel weer uit de groep poort halen en m weer in t glasvezel kastje doen?

Het modem moet met de rode kabel verbonden zijn met het glasvezelkastje. 


Maar dat rode lampje brand omdat er geen internet binnenkomt dus vandaar dat ik vroeg...moet ik de rode kabel uit de gele poort halen zodat er weer internet binnenkomt op de exp.box 


De ene kant van de rode kabel in het glasvezelkastje en de andere kant in de rode poort van het modem. 


Heb ik gedaan maar nu branden er geen oranje en groene lampjes meer aan weerszijde van de rode kabel in de exp.box 

 


Bellen met de klantenservice want ik ben bang dat het glasvezelkastje de stroomonderbreking niet helemaal heeft overleefd. 


Ik was al aan t bellen.. gaf met een paar worden aan wat er mis was en nu gaf de sprekende computer aan dat de modem wordt gereset. Maar dat gaat niet helpen als ik u geloof. Ik moet een medewerker spreken en geen computer


Bel nog een keer en roep ik heb een storing!!