Skip to main content

Beste, 

Afgelopen 4 november heb ik meerdere uren aan de telefoon gehangen met KPN omtrent een niet functionerend 4G-Buitengebied modem. Uiteindelijk is door de experts - na uitvoerige tests en eindeloos herstarten/resetten - besloten om een nieuw exemplaar toe te sturen. Echter heb ik deze na twee weken nog niet mogen ontvangen.

Afgelopen vrijdag 11 november wederom 40 minuten aan de telefoon gehangen met klantenservice, die opnieuw een notitie heeft aangemaakt om het product te verzenden. Tot op heden nog steeds geen vervangend modem.

Aangezien mijn zeven-cijferige ticket nummer inmiddels is verlopen (en ik geen behoefte heb om wederom 40 minuten aan de telefoon te hangen om hetzelfde verhaal te horen), probeer ik het via deze weg.

Waar kan ik terecht om dit vervangend 4G-buitengebied modem te ontvangen? Dramatisch.

Hoi @H.P.B.! Het is momenteel erg druk, daarom kom ik nu pas aan jouw bericht toe: excuses hiervoor!

Bijzonder vervelend om te lezen dat het zo moeizaam verloopt, laat staan om het te ervaren! Heb je intussen het 4G Sneller Internet Buitengebied modem mogen ontvangen?

Zo niet, dan wil ik graag meekijken. Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw forum profiel?
Graag je volledige naam, klantnummer en postcode + huisnummer. 

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Beste Shyrin_, 

Excuses voor de late reactie, maar de hoop op een antwoord via het forum was na een paar dagen wachten afgezwakt.

 

Tot op heden hebben we nog niks ontvangen van KPN. Slechte zaak en vraagt veel tijd en moeite. 

 

Ik heb mijn gegevens zojuist aangevuld.

 

Groet,

HPB

 

 


Heb je nog geluk gehad. Ik heb inmiddels in totaal 4 uur aan de telefoon gehangen bij KPN zakelijk en heb het nu opgegeven.

 

Na 5x bellen, veel beloftes helaas geen oplossing. De zogenaamde experts weten ook helaas nooit wat een 4G modem is of KPN buitengebied.

Zelfs bij het nogmaals aanvragen van een 4G modem ging er “even” iets fout en was de telefoon opgezegd met als gevolg 2 bijna 3 dagen geen telefoon! Die overigens volgens belofte binnen 2 uur weer actief had moeten zijn. 

 

Pas dus op met het aanvragen of heractiveren van 4G modem!

Â