Skip to main content
Beantwoord

Na update feb 2025 werkt mijn iPhone 13 niet meer met de wifi

• 24 februari 2025
  • 13 reacties
  • 188 keer bekeken

Na update feb 2025 werkt mijn iPhone 13 niet meer met de wifi!!! Graag oplossen!!! Ja

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, wat zuur dat een update vanaf onze kant er voor zorgt dat het bij jou niet optimaal meer werkt ​@lfdehaan 

Ik zie dat JanD 2 mogelijke oplossingen heeft genoemd, had je daar al naar gekeken?

Mocht dat geen verschil maken, dan kan het ook zijn dat er met de update toch een foutje in het modem geslopen is. In dat geval wil ik je aanraden om het modem te resetten, zodat de software helemaal opnieuw in wordt geladen. Hoe je dat doet, lees je in het volgende artikel:

Bekijk origineel

13 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8369 reacties
  • 24 februari 2025

Beste ​@lfdehaan update van welk apparaat? Graag merk, type en firmwareversie.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2775 reacties
  • 24 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@lfdehaan update van welk apparaat? Graag merk, type en firmwareversie.

Volgens mij staat er toch iPhone 13?

Maar ​@lfdehaan ik zou dit neerleggen bij Apple want KPN doet geen updates op iPhones.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8369 reacties
  • 24 februari 2025

Beste ​@MennoG78 ik lees dat anders, maar goed.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8369 reacties
  • 24 februari 2025

Beste ​@lfdehaan zo te zien een KPN Box 12

Het zou kunnen zijn de de Iphone niet goed met WPA overweg kan, zet daartoe binnen de modem WPA uitsluiten op WPA2

Het kan ook zijn dat de Iphone niet goed overweg kan met wifiprotocol 6 ax, zet daartoe bonnen de modem de wifi op wifi 5 ac

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Probleem ligt niet bij Apple. Probleem deed zich voor na jullie update. Apple is op to date. Niet afschuiven van probleem :|

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2343 reacties
  • 24 februari 2025

Zie ook JanD zijn idee m.b.t. Wifiprotocol.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2775 reacties
  • 24 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@MennoG78 ik lees dat anders, maar goed.

Inderdaad mij degene beschrijft het ook niet goed.

Onvolledige informatie

Apple bracht namelijk ook een update uit ;) vandaar.

Maar KPN bracht ook update uit natuurlijk

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2025

Hmm, wat zuur dat een update vanaf onze kant er voor zorgt dat het bij jou niet optimaal meer werkt ​@lfdehaan 

Ik zie dat JanD 2 mogelijke oplossingen heeft genoemd, had je daar al naar gekeken?

Mocht dat geen verschil maken, dan kan het ook zijn dat er met de update toch een foutje in het modem geslopen is. In dat geval wil ik je aanraden om het modem te resetten, zodat de software helemaal opnieuw in wordt geladen. Hoe je dat doet, lees je in het volgende artikel:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 4 maart 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Probleem blijft. Moet elke dag iPhone 13 opnieuw opstarten om te connecten met de wifi. 

Ok ik heb dit probleem dus ook en wordt werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Diverse malen gebeld. Eerst via de app alles geprobeerd op te lossen, helaas. Dan maar bellen, elke keer het zelfde antwoord...meneer u moet eerst resetten en instellingen veranderen…. Het enige wat er nu nog valt te resetten is mijn abo bij de kpn.

Er wordt mij ook elke keer verteld,” meneer, dit probleem is bij ons niet bekend” Het probleem is dus wel degelijk bekend, maar de kpn heeft dus geen oplossing. Wij hebben hier meerdere iphone’s met het zelfde probleem en verhelpen blijkt nogal lastig. Persoonlijk heb ik genoeg data om zonder wifi te kunnen maar andere personen in ons huishouden dus niet.

KPN los dit op! Betaal €1200 plus p/j voor internet en tv diensten en daar komt de telefoonkosten nog boven op. Schandalig, als een klant van mij zoveel per jaar trouw betaald krijgt die klant, buiten goede diensten, ook een hele goede service. Geen kluitjes , geen muurtjes, gewoon problemen serieus nemen en vooral oplossen. Arme medewerkers van de klantenservice. Ben vast niet de enige die na een aantal gesprekken niet meer helemaal aardig kan blijven.

• Topper
  • 19 reacties
  • 27 maart 2025

@Bas is niet blij met kpn “Het enige wat er nu nog valt te resetten is mijn abo bij de kpn.” Dat is serieus humor!  10 punten, maar lach met een traan toch vrij treurig allemaal.