Skip to main content

LS,

 

Sinds kort mijn abonnement geupgrade naar 500Mbps maar de speedtest laat duidelijk zien dat ik de 100Mbps niet eens haal! Moderne laptop, bekabeld rechtstreeks aan modem, juiste ethernet instellingen.

Sterker nog. Mijn vorige 3-in-1 pakket was 100Mbps. De speedtest die ik toen deed wijkt niet af van de speedtest resultaten nu! Laat KPN je gewoon meer betalen voor een gevoel dat je een hogere snelheid hebt of gaan jullie dat ook echt waarmaken! 

 

gr Vincent

Beste Vincent,

Ik zou eerst is even controleren of je het met een andere kabel wel haalt of een ander apparaat voor dat je dit soort conclusies trekt.

Met vriendelijke groet,
Brian


Goedenavond @service violation. Ik begrijp dat jij je internetsnelheid geupgrade hebt, maar dat je de nieuwe snelheid bekabeld niet haalt: is dat intussen nog steeds zo?

Wat @Brian Duister aandraagt is een goede: welke snelheid haal je als je een andere kabel aansluit en/of met een andere apparaat test? Vul ook je klantgegevens in jouw profiel in, dan kijk ik graag na of bij ons alles goed staat! Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Dank je wel! 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!