Skip to main content

2 weken geleden KPN abonnement ge-upgradet van 100 naar 200mbs wegens slechte en trage WiFi.

In zowel oude als nieuwe abonnement Spotify premium.

Na de omzetting is Spotify volledig verdwenen uit Sonos en zijn we in Sonos zelf vrijwel alle afspeellijsten kwijt. Ook de meeste artiesten/nummers zijn niet meer af te spelen via de zoekfunctie. 

 

Daarnaast is na de upgraden de WiFi erbarmelijk slecht.  Zelfs naast de router springt mijn  gsm vaak op 4 G ipv WiFi. 

Bepaald geen vooruitgang deze upgrade.

Hoi @Teuntje67 . Een snelheidsupgrade is ook geen oplossing voor wifi problemen, moet ik je bekennen. Ik mag hopen dat dit geen advies van ons was?

Verder zou het wel helemaal los moeten staan van spotify en sonos.  Je logt nog wel met hetzelfde account in? 


Hallo Erwin,

 

Ja, we loggen met hetzelfde account in. Zowel op Sonos als op Spotify hebben wij niks gewijzigd. Dit is echt ontstaan meteen na de upgraden.


Ander IP adres gekregen misschien? En wellicht dat Sonos e.e.a. koppelt aan IP adres? Lijkt me raar overigens want dan zouden je afspeellijsten niet overdraagbaar zijn tussen thuis en mobiel.


Ik heb geen idee waardoor dit komt. Spotify staat (technisch) helemaal los van KPN. Misschien toch ook even te rade gaan bij de helpdesk van spotify?

Wat de wifi betreft. Welke experiabox gebruik je? En heb je daar ook wifi versterkers op aangesloten?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â